0

شیماز و ایبرسکو ایران؛ بهترین برندهای داخلی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

بیشتر اوقات وقتی صحبت از خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی می‌شود، محصولات شرکت‌های خارجی به محصولات تولید داخل ترجیح داده می‌شوند. دلیل این موضوع باور نادرستی است که طی سالیان گذشته نسبت به کیفیت و کارایی محصولات آزمایشگاهی داخلی شکل ‌گرفته است.

در حالی که طی یک دهه گذشته شرکت‌های تولید کننده داخلی از نظر تکنولوژی تولید و سطح کیفی محصولات رشد قابل‌ توجهی داشته‌اند و با هدف کاهش وابستگی آزمایشگاه‌های داخلی به تجهیزات و مواد وارداتی، محصولاتی در سطح استانداردهای جهانی عرضه می‌کنند. شیماز و ایبرسکو ایران جزو همین شرکت‌ها هستند و سال‌ها است به ‌صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی فعالیت می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با این دو شرکت و محصولات آنها، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شیماز ایران؛ تولید و توزیع تجهیزات آزمایشگاهی

شرکت شیماز بیش از دو دهه است که در زمینه تهیه و تولید تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می‌کند و بزرگ‌ترین تولید کننده فور یا اَون در ایران محسوب ‌می‌شود. محصولات این شرکت با جدیدترین تکنولوژی و ماشین آلات تولید تجهیزات آزمایشگاهی و براساس استانداردهای جهانی ساخته می‌شوند. این شرکت با بهره گیری از دانش و تخصص مهندسین ایرانی در بخش فنی، به‌ کارگیری مواد اولیه باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش، تمام تلاش خود را برای رفع نیاز آزمایشگاه‌های داخلی و کاهش وابستگی آنها به برندهای خارجی به کار بسته‌ است.

محصولات شیماز در دو گروه تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه آلات آزمایشگاهی طراحی و تولید شده‌اند و از طریق شرکت‌هایی که نمایندگی شیماز ایران را دارند، در اختیار آزمایشگاه‌ها قرار می‌گیرند. کلیه محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای هستند. قوی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین سیستم گارانتی دستگاه‌های آزمایشگاهی در ایران متعلق به شرکت شیماز است و مشتریان می‌توانند فقط با وارد کردن یک کد ۶ رقمی، تمامی اطلاعات دستگاه خود را مشاهده کنند.

با محصولات آزمایشگاهی شیماز ایران آشنا شوید

همانگونه که پیش‌تر گفتیم، شیماز محصولات خود را در دو لاین تخصصی تجهیزات و شیشه آلات آزمایشگاهی طراحی و تولید می‌کند که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم:

·         تجهیزات آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی که توسط شیماز ایران تولید می‌شوند، عبارتند از:

فور (اَون)، انواع هود آزمایشگاهی، هود لامینار، دستگاه آب مقطرگیری، اتوکلاو آزمایشگاهی، انواع انکوباتور (یخچال دار، شیکردار، هوشمند و…)، انواع بن ماری (بن ماری جوش، سرولوژی و…)، پمپ خلأ روغنی، ترازو آزمایشگاهی، حمام التراسونیک، دستگاه ذوب کپینگ، دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی، انواع دوش و چشم ‌شور اضطراری، شوف بالن، شیکر، کوره الکتریکی، انواع هیتر استیرر، رک آزمایشگاهی، دستگاه کولومتر، کلنی کانتر، همزن مغناطیسی و قاب UV. کلیه تولیدات تجهیزات آزمایشگاهی شیماز در انواع و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند.

شیشه آلات آزمایشگاهی

شیشه آلات آزمایشگاهی که می‌توانید در حجم و ابعاد متنوع از شیماز ایران تهیه کنید، شامل ظروف زیر هستند:

بشر، استوانه مدرج، ارلن، شیشه در آبی، بالن ژوژه، بالن ته گرد، بالن ته صاف، بشر، بورت، پلیت (پتری دیش)، پیپت (حباب‌دار و مدرج)، دسیکاتور، لوله فالکون، قیف دکانتور، قیف آزمایشگاهی، پینکومتر، سوکسله و پرل.

ایبرسکو ایران؛ تولید کننده محیط کشت میکروبی، آنتی بیوتیک و ساپلمنت

شرکت زیست کاوش ایرانیان بیش از دو دهه است که در زمینه تولید محصولات علوم زیستی و آزمایشگاهی فعالیت می‌کند و محصولات و خدمات خود را با نام های تجاری «ایبرسکو»، «کلی زیست» و «میکروب چک» به بازار عرضه کرده است. ایبرسکو برند شناخته ‌شده این شرکت در بخش تولید انواع محیط کشت میکروبی، آنتی بیوتیک، ساپلمنت، انواع پپتون (گوشت، سویا و کازئین) و عصاره‌ها (مخمر، مالت و گوشت) است.

ایبرسکو برندی مطمئن در زمینه تولید انواع محیط کشت و محصولات میکروبی است. تنوع بالای محصولات، دسترسی سریع، مشاوره رایگان پیش از خرید، موجودی همیشگی، ارائه خدمات پس از فروش، قیمت مناسب و تعهد در پاسخ‌گویی به مصرف‌کنندگان جزو ویژگی‌های قابل ‌تحسین این برند معتبر ایرانی است. آزمایشگاه‌های اقصی ‌نقاط کشور می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را از شرکت‌های نمایندگی ایبرسکو ایران سفارش دهند. تولیدات این شرکت در آزمایشگاه‌های نفت و پتروشیمی، آب و فاضلاب، تشخیص طبی، صنایع‌ غذایی، لبنی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و مراکز تحقیقاتی قابل ‌استفاده هستند.

با محصولات و خدمات علوم زیستی ایبرسکو ایران آشنا شوید

محصولات ایبرسکو ایران مطابق با استانداردهای پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های دنیا و با بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند. این محصولات و خدمات در گروه‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم، به بازار عرضه شده‌اند:

محیط کشت میکروبی

محیط کشت میکروبی یک محیط کاملاً مغذی و بستری مناسب برای رشد و تکثیر انواع میکروب‌ها و باکتری‌ها است. ایبرسکو ایران این محصول را در انواع ای وان مدیوم، بلاد آگار بیس، فایل اسکولین آزاید آگار، پارکر آگار بیس و ده‌ها نوع دیگر ارائه کرده است. انواع پپتون ها (گوشت، سویا و کازئین) و عصاره‌های مخمر، مالت و گوشت نیز از دیگر محصولات این خانواده هستند. ایبرسکو این محصولات را در حجم‌های متنوع 100 گرمی تا 25 کیلوگرمی در اختیار مشتریان قرار داده است.

آنتی بیوتیک‌ها و ساپلمنت‌ها

آنتی بیوتیک‌ها نقش مهمی در تکمیل فرایند اجرای آزمایش‌های میکروبیولوژی و سلولی دارند. تهیه این آنتی بیوتیک‌ها از برندهای خارجی هزینه نسبتاً بالایی دارد، ولی ایبرسکو با تولید آنتی بیوتیک‌های داخلی با درصد خلوص بالا و گرید مناسب، تا حد زیادی نیاز آزمایشگاه‌های داخلی را رفع کرده است.

تست کیت

کیت‌های شناسایی این شرکت براساس بهترین و سریع‌ترین روش‌های روز دنیا و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده‌اند و برای شناسایی انواع آلودگی های میکروبی استفاده می‌شوند. کیت‌های میکروب چک ایبرسکو بالاترین دقت و سرعت را دارند و مشابه محصولات BART شرکت Hach طراحی و تولید شده‌اند.

مزایای خرید از شیماز و ایبرسکو ایران

شیماز و ایبرسکو ایران از معتبرترین و پیشرفته ترین برندهای داخلی تولید کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی هستند. اگر تصمیم دارید به‌ جای پرداخت هزینه های بالای خرید از برندهای خارجی، محصولات باکیفیت داخلی را خریداری کنید، باید بدانید که خرید از شرکت های معتبری مانند شیماز و ایبرسکو چندین مزیت دارد:

  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی تخصصی و حرفه‌ای
  • ضمانت کیفیت و اصالت کالای خریداری ‌شده (همراه با گواهی آنالیز)
  • ارائه ویدیوی طرز کار و کاتالوگ معرفی دقیق مشخصات محصولات
  • قیمت های مناسب در مقایسه با برندهای خارجی

شیمیبیو؛ نمایندگی شیماز و ایبرسکو ایران

شیمیبیو یکی از فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی است که محصولات بهترین برندهای اروپایی و ایرانی را در اختیار آزمایشگاه‌های کشور قرار می‌دهد. این شرکت بیش از سه دهه است که در زمینه تأمین و فروش مواد تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می‌کند. شیمیبیو نماینده رسمی فروش تجهیزات و شیشه آلات آزمایشگاهی شیماز و همچنین نماینده فروش انواع محیط کشت میکروبی ایبرسکو ایران نیز هست.

می‌توانید با اطمینان از اصالت کالا، مواد یا تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را از این فروشگاه آنلاین سفارش دهید. برای بررسی محصولات و اطلاع از قیمت‌ها، تنها کافی است به نشانی shimibio.com مراجعه کنید.

بخوانید  کمبود کادر درمان در سوئد و راهکارهای مهاجرتی این کشور

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *