0

بهترین کرم پودر لورال اصل (بررسی 7 ترکیب آن روی پوست )

یکی از اجزای مهم برای داشتن یک میکاپ زیبا، کرم پودر می باشد. نکته مهمی که هنگام انتخاب بهترین کرم پودر لورال باید به آن توجه کرد این است که برای چه موقعیتی از آن بهره می گیرید.

اگر قرار است کرم پودر را روزانه روی پوستتان استفاده نمایید، باید کاور متوسط داشته باشد. از طرفی برای مراسم‌ عروسی و میهمانی، کرم پودرهایی با کاور بالا، مناسب‌ هستند. علاوه بر این نکته، توجه به جنس و رنگ کرم پودر هم در نتیجه نهایی میکاپ شما تاثیر زیادی می ‌گذارد.

کرم پودر لورال جزء محبوب ترین محصولات لوازم آرایشی بوده که در مدل های مختلف با ترکیبات متفاوت عرضه شده است. آیا فقط از یک کرمپودر در همه محیط ها استفاده می کنید؟ برای شما میزان کاوردهی کرم پودر چقدر اهمیت دارد؟ اگر به دنبال این جزئیات هستید، با ما همراه باشید.

بررسی انواع کرمپودر لورال برای انتخاب بهترین

لورال جزء معروف ترین برندهای لوازم آرایشی است که برای محصول کرم پودر خود، چندین ترکیب مختلف را برای فضاهای متفاوت معرفی کرده، تا خانم ها بتوانند متناسب با مراسمی که قصد شرکت در آن را دارند، از میان این محصولات انتخاب کنند.

1. کرم پودر لورال مدل Infallible

یکی از بهترین کرم پودرهای برند لورال مدل Infallible است. این کرم بدون چربی بوده و جلوه ‌ای مات دارد به همین دلیل برای پوست ‌های چرب گزینه بسیار خوبی محسوب می‌ شود. یکی از ویژگی ‌های این مدل 24 ساعته بودن آن است. در نتیجه برای افرادی که باید آرایش ساعات طولانی روی صورتشان بماند؛ به خصوص برای مراسم عروسی انتخاب خوبی خواهد بود. علاوه بر این رنگ ‌های متنوعی دارد که بیشتر تناژهای پوست را شامل می ‌شود.

اگر تناژ پوست سردی دارید بهتر است هنگام خرید به سراغ رنگ‌های صورتی و اگر تناژ گرمی دارید به سمت رنگ‌ های زرد بروید. مدل Infallible در فرمولاسیون خود دارای رطوبت رسان بوده که پوست را نرم می ‌کند.

این کرم پودر Loreal دارای مقداری SPF هم بوده پس پوست شما را در برابر مقدار کمی اشعه محافظت می ‌کند. اگر قرار است در روزهای آفتابی از این کرم استفاده کنید،‌ یک لایه ضد آفتاب قبل از آن بزنید. کاور متوسط اما یک دست این کرم پودر، باعث می ‌شود تا پوست شما یک نواخت شده و به راحتی بتوانید روی‌ آن میکاپ دلخواه خود را انجام دهید.

بخوانید  کانتورینگ

2. کرم پودر L’ORÉAL مدل Indefectible

Indefectible گزینه بعدی بهترین کرم پودر لورال است. این مدل برای انواع پوست‌ ها مناسب بوده اما کاور بهتری روی پوست ‌های خشک خواهد داشت. نتیجه نهایی آن کمی براق بوده که برای آرایش ‌های روزانه بسیار مناسب و زیبا خواهد بود. بافت کرم پودر Indefectible نرم و سبک است و کاور متوسطی روی پوست دارد. البته قرمزی جوش‌ ها و تیرگی‌ لکه‌ ها را کمرنگ می‌ کند اما آن را به طور کامل از بین نمی ‌برد.

این مدل هم کاور 24 ساعته دارد که برای استفاده روزانه بسیار مناسب می باشد. ماندگاری کرم پودرها به جنس پوست و نوع زیرسازی شما قبل از میکاپ کامل روی پوستتان بستگی دارد. اگر زیر کرم پودر از آبرسان و پرایمر استفاده کرده باشید، ماندگاری آن هم بیشتر می ‌شود.

3. کرم پودر برند لورال مدل Age Perfect

اگر به دنبال یک کرم پودر با جلوه براق روی صورت خود هستید، Age Perfect بهترین انتخاب شما است. این مدل L’Oreal powder cream، با اینکه کاور بسیار خوبی دارد اما نتیجه آن روی صورت کاملا براق است. بنابراین شاید بهتر باشد تا در بهار و تابستان به سراغ آن بروید. از طرفی SPF 50 هم دارد که به راحتی می‌ توان آن را برای روزهای آفتابی و گرم استفاده کرد.

مدل Age Perfect با فرمولاسیون قوی خود، خستگی و خطوط صورت را به خوبی کاور می‌ کند. تنوع رنگی آن هم زیاد بوده و هر تناژ پوستی داشته باشید می ‌توانید شماره مناسب خودتان را پیدا کنید. اگر تصمیم دارید یک کرم پودر کاربردی تهیه کنید که هم برای استفاده روزانه و هم برای میهمانی‌ ها مناسب باشد، ایج پرفکت گزینه اول است.

بخوانید  روش‌های پاکسازی و فیشیال پوست صورت

4. کرم پودر L’Oreal مدل True Match

True Match گزینه بعدی که در لیست بهترین کرم پودر لورال قرار دارد. بافت مایع و سبک کرم پودر True Match تمام عیوب و جوش ‌های صورت را می ‌پوشاند. به دلیل بافت نرم به خوبی روی پوست پخش شده و حالت کرمی و ماسیده ندارد. البته روش درست استفاده از کرم پودر این است که به صورت لایه لایه روی پوست اضافه شود. هر زمان که احساس کردید نیاز به کاور بیشتری دارید،‌ می ‌توانید یک لایه دیگر هم روی پوست اضافه کنید.

این کرم پودر در فرمولاسیون خود به دلیل داشتن آبرسان، پوست شما را کاملا مرطوب نگه می ‌دارد. درخشش طبیعی پوست همان چیزی بوده که از هر میکاپی زیباتر و جذاب ‌تر است. بافت سبک این کرم پودر منافذ پوست را نمی‌ بندد، پس می ‌توانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید.

5. کرم پودر برند L’Oreal مدل Infallible‌ براق

مشابه اولین کرم پودری که معرفی کردیم، این مدل برای پوست‌ های خشک تا معمولی است. بنابراین جلوه نهایی آن براق بوده و به پوست تلالویی درخشان می ‌بخشد. این مدل هم کاور 24 ساعته دارد اما به دلیل خاصیت آبرسانی، پوست شما هیدراته باقی می ‌ماند.

یک نکته جالب در مورد این مدل کرم پودر Infallible این است که فرمولاسیون آن جدید بوده و اکسیژن را درون پوست نگه می ‌دارد. تنوع رنگی آن هم بسیار زیاد می باشد و به راحتی می‌ توانید نزدیک‌ ترین رنگ به تناژ پوست خود را در این ترکیب پیدا کنید.

6. کرم پودر Total Cover برند L’Oreal مدل Infaillible

افرادی که به دنبال کرم پودرهایی هستند که پوشش کامل روی پوست ایجاد کند، باید به سراغ Infaillible سری Total Cover بروند. این مدل کرم پودر پوشش کاملی روی صورت شما قرار می دهند که تمام ایرادات آن کاور می ‌شوند. بنابراین اگر جای جوش، زخم یا تیرگی دارید، اصلا نگران نباشید. فقط برای مشاهده بهترین نتیجه حتما باید نزدیک ‌ترین رنگ به تناژ پوست خود را انتخاب کنید.

بخوانید  پنکک

مدل توتال کاور جلوه ‌ای مات روی صورت دارد که این تا 24 ساعت هم باقی می‌ ماند. اگر پوست خشکی دارید،‌ حتما قبل از استفاده از این مدل کرم پودر از مرطوب کننده استفاده کنید. Total Cover در برابر تعریق هم مقاوم است و چربی پوست را کنترل می‌ کند.

7. کرم پودر برند لورال مدل Pro Glow

یکی دیگر از کرم پودرهایL’Oreal ، مدل Pro Glow بوده که برای پوست ‌های خشک تا معمولی مناسب است. همانطور که از اسم این کرم پودر مشخص می باشد، نتیجه نهایی آن روی پوست براق است.

در فرمولاسیون آن هم مرطوب کننده استفاده شده که مانع از پوسته پوسته شدن صورت می ‌شود. ماندگاری این مدل روی صورت بالا بوده اما کاور آن متوسط است. در نتیجه انتظار یک پوشش کامل روی پوست نداشته باشید.

انتخاب بهترین کرم پودرهای برند لورال برای انواع پوست

قبل از خرید L’Oreal powder cream، اول باید نسبت به پوست خود اطلاعات کافی به دست بیاورید. معمولا پوست‌ ها چرب، خشک یا معمولی هستند. افرادی که پوست چربی دارند، نباید به سراغ کرم پودرهای سنگین بروند، زیرا بیش از پیش پوستشان برق می ‌زند. بهترین گزینه برای افرادی که پوست چرب دارند، کرم پودرهای فاقد چربی است.

در مقابل افرادی که پوست خشک دارند، می بایست کرم پودرهایی خریداری کنند که هم آبرسان دارد و هم چرب است؛ در نتیجه به خوبی کرم روی پوست آن ‌ها می‌ خوابد.

نکته مهم بعدی پیدا کردن رنگ و تناژ مناسب پوست می باشد. افرادی که پوست سردی دارند، رگ‌ های دستشان آبی و افرادی که دارای پوست گرمی هستند هم رگ‌ های دستشان سبز است. به همین راحتی شما می ‌توانید تناژ پوست خود را پیدا کنید. حالا می‌ توانید بهترین کرم پودر لورال را خریده و از میکاپ با آن لذت ببرید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *