0

نظارت ویژه اورژانس بر رستوران‌های بین راهی در نوروز ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور صبح امروز در حاشیه هفتاد و ششمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی با بیان اینکه سازمان اورژانس به عنوان مسئول کمیته بهداشت و درمان و حوزه سلامت است و مدیریت برنامه نوروزی حوزه سلامت را دنبال می کند، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در جاده‌ها داریم پیک تصادف در برخی از ساعات است و مقرر شد پایگاه‌ها نیز در ساعات پیک با چراغ روشن در کنار جاده حضور داشته باشند که این موضوع هم جنبه تذکری دارد و هم آمادگی خود را در زمان وضوع حادثه نشان دهیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: حدود هزار بیمارستان داریم که ارائه خدمات می کنند و تقسیم بندی متخصصان در بیمارستان ها انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در سال گذشته 300 هزار عمل جراحی را در ایام نوروز داشتیم و امسال نیز این برنامه در دستور کار است و تاکید شد در حوزه حوادث ترافیکی به‌طور جدی ورود شود.

میعادفر بیان کرد: تیم‌های بهداشتی از اول اسفندماه فعالیت خود را آغاز کردند و نظارت ها بیشتر خواهد شد؛ با توجه به گرانی مواد غذایی احتمال دارد مسمومیت‌هایی ایجاد شود و نظارت بر رستوران ها جدی است.

رئیس اورژانس کشور اظهار کرد: تاکید می شود که چادرها در یک مکان امن گذاشته شود و در کنار رودخانه ها نباشد و هم اینکه اگر از گرم‌کننده در چادر استفاده می‌کنند نکات ایمنی مربوطه را رعایت کنند؛ چرا که مسمومیت مونوکسید بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه حدود 3 هزار و 200 پایگاه داریم و 52 پایگاه هوایی فعال است، گفت: در حوزه فوریت‌های پزشکی 26 هزار نفر حضور دارند.

بخوانید  آمار کرونا در ایران| فوت یک نفر در شبانه‌روز گذشته

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *