0

انتخاب ریمل ایده آل

راهنمای انتخاب ریمل

چطور یک ریمل ایده آل انتخاب کنیم ؟

فکر می کنم ریمل مهم ترین و پرکاربردترین لوازم آرایشی است که چهره ام را تکمیل می کند !

حتی وقتی آرایش زیادی ندارم چشم ها جلوه بهتری دارند و بهتر به نظر می رسم .  

زمان زیادی طول کشید تا بعد از امتحان چندین ریمل مختلف بالاخر ریمل ایده آل خودم را پیدا کنم ؛ همان بار اول عاشقش شدم و دیگر هیچ وقت به فکر تغییر مارک آن نبودم ( احتمالا این تنها لوازم آرایشی است که می توانم درموردش با قطعیت صحبت کنم) .

ما وقت زیادی را برای انتخاب برس مو یا حتی برس ابرو صرف می کنیم اما برای یافتن ریمل منحصربفرد خود چقدر وقت می گذاریم ؟

انواع متنوع برس های ریمل در بازار موجودند : برس های خمیده ، برس های صاف ، برس کامل ، برس های شانه مانند و … . چطور ریمل مناسب را انتخاب می کنید ؟ اگر هنوز در تلاشید تا ریمل ایده آل خود را بیابید ، با ما همراه باشید :

نحوه انتخاب ریمل ایده آل

چطور ریمل ایده آل خودمان را انتخاب کنیم ؟   

فرم مژه های شما چطور است ؟

مژه های کوتاه

دنبال برس های کوچک تر با موهای ضخیم تر باشید تا تمام مژه هایتان حالت بگیرند . برس مویی از برس لاستیکی بهتر است چون مواد بیشتری به خود می گیرد .

مژه های پراکنده

برای حجم دادن به مژه ها ، بهتر است از برس های گرد یا توپی استفاده کنید .

مژه های صاف

اگرچه استفاده از فرمژه برای شما ضروری است ، دنبال یک برس خمیده یا منحنی باشید . خمیدگی منحنی را با مژه هایتان هماهنگ کرده و ریمل را از بالا بکشید تا مژه ها به بهترین نحو ممکن پیچ بخورند .

بخوانید  پسوریازیس ( علائم , نشانه ها , تشخیص , درمان ,اطلاعات آماری)

مژه های بلند

اگر در حال حاضر مژه های بلندی دارید ، یک برس کوتاه انتخاب خوبی است ؛ یک برس شانه مانند که طول مژه ها را بیشتر از این نشان دهد .

مژه های غیریکنواخت

اگر مژه هایتان آسیب دیده اند از یک برس کروی استفاده کنید . موهای ناهموار آن تمام مژه های شما را فرم می دهد .

نحوه انتخاب ریمل بی عیب و نقص

اگر نگاهی طبیعی می خواهید ، ریمل های تیوپی کلاسیک که خیلی متراکم نیستند را به شما پیشنهاد می کنیم. به علاوه می توانید از برس های لاستیکی استفاده کنید که مواد کم تری را به خود می گیرند. کاربرد این برس ها ساده و راحت است .

مژه های کم پشت

برای مژه های خیلی کم پشت باید از یک برس مارپیچی کمک بگیرید چون علاوه بر باز کردن چشم ها ، مژه ها را از هم جداکرده و ظاهر بهتری به آن ها می بخشد . کاربرد . مطمئن شوید که بدون استفاده زیاد از مواد ، مژه های خود را حالت می دهید .

مژه های خیلی بلند

در این مورد  برسی مناسب است که شبیه یک شانه روی تمام مژه ها کشیده شود ، مژه ها را از هم جدا کند تا بلندتر به نظر برسند . کاربرد . برس را مستقیم روی پایه مژه ها قرار دهید تا در هم فرو نروند .

مژه های کاملا ضخیم

. چنانچه به حجم مژه ها اهمیت می دهید ، از یک برس خیلی متراکم و به اصطلاح پرپشت استفاده کنید .  کاربرد . زمانیکه می خواهید بی عیب و نقص بنظر برسید ، برس را زیر مژه ها به صورت لوله ای حرکت دهید تا به طور یکنواخت پوشیده شوند اما بخش زیادی از ریمل روی پایه مژه ها قرار گیرد .

بخوانید  در مورد کرونا و ریزش مو چه می‌دانید؟

نگاه دراماتیک

در صورتی که نگاه دراماتیک را می پسندید ، برسی را انتخاب کنید که موهای پراکنده اما بلندی داشته باشد ؛ برس های لاستیکی نیز گزینه مناسبی هستند چون  تک تک مژه هایتان را می پوشاند. کاربرد . برس را به آرامی روی مژه ها بکشید تا بتوانید دقیقا مطابق میل خود آن ها را آرایش کنید.

نکات پایانی

بیشتر ریمل را روی پایه مژه ها قرار دهید چون اگر نوک آن ها بیش از حد سنگین شود به پایین برمی گردند .

احتمالا یک ریمل مژه منحنی یا خمیده کافی نیست بنابراین مطمئن شوید که ریمل شما نتیجه دلخواه را ایجاد می کند .

از رنگ زدن پایین مژه ها نترسید . برای اینکار از برس های کوچکی که بدین منظور طراحی شده اند استفاده کنید تا مژه ها خیلی سنگین نشوند .

برای مژه های بلند و خیلی ضخیم از برس مارپیچی ساعت شنی استفاده کنید .

برای مژه های ضخیم ابتدا با استفاده از فرمژه به آن ها حالت داده و سپس از یک لایه نازک ریمل استفاده کنید .

صبر کنید تا ریمل خشک شود و مجددا یک بار دیگر این کار را تکرار کنید .

در هنگام انتخاب ریمل بعدی ، ابتدا ظاهر و نوع مژه هایتان را در نظر داشته باشید .

با این کار می توانید در فروشگاه ها یا داروخانه های محلی از بین هزاران فرمولاسیون مختلف ، گزینه ایده آل خود را انتخاب نمایید .

اگر علیرغم تمامی تلاش ها به نتیجه مطلوب دست نیافتید ، ریمل های مختلف را به صورت ترکیبی استفاده کنید . بهترین بخش ماجرا اینجاست که هیچ اشتباهی درکار نیست پس از آرایش لذت ببرید .

بخوانید  نحوه انتخاب رژگونه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *