0

پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی فرارسیدن سی‌ام فروردین ماه سالروز حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز علوم آزمایشگاهی را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه فرهیختگان و پیشکسوتان که در اعتلای نام و جایگاه این رشته تلاش فراوانی نموده‌اند، تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی در متن پیام تبریک دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی آمده است:

فرارسیدن سی‌ام فروردین ماه سالروز میلاد حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز علوم آزمایشگاهی را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه فرهیختگان و پیشکسوتان که در اعتلای نام و جایگاه این رشته تلاش فراوانی نموده‌اند تبریک عرض می‌کنم.

روز علوم آزمایشگاهی فرصتی است برای تقدیر از اندیشه‌ها و دست‌های والایی که در پویایی نظام سلامت و در حلقه‌ی مؤثر درمان دوشادوش سایر همکاران جهت بهبودی بیماران صادقانه تلاش می‌کنند.

ایام شیوع کرونا نقش ارزنده خدمات طبی و آزمایشگاهی را بیش از پیش نشان داد اما چالش‌های جدی فراروی آزمایشگاه‌ها و هزینه‌های کمرشکن تجهیزات و تعمیرات آنها و افزایش بیش از اندازه قیمت کیت‌ها و مواد آزمایشگاهی، هم مردم و هم شاغلین ارائه‌دهنده‌ی خدمات سلامت را با دشواری و صعوبت روبرو کرده است.

لذا لازم است نهادهای سیاستگذار و به ویژه تولیت نظام سلامت با نگاهی دقیق و عمیق برخاسته از ابتناء به خرد جمعی نسبت به این موضوع توجه جدی مبذول نماید.

در پایان از همه‌ی همکاران ارجمند حوزه علوم آزمایشگاهی که با صرف وقت و جان و جسم خویش با همه‌ی مضایق موجود در ارائه خدمت به آحاد همنوعان از هر گونه تلاشی دریغ نورزیده‌اند؛ صمیمانه سپاسگزاری نموده و از خداوند بزرگ توفیق روز افزون در پیشبرد اهداف متعالی نظام سلامت و خود اتکایی در همه‌ی حوزه‌ها را خواستارم.

 

بخوانید  آمادگی هلال‌احمر برای درمان مصدومان حادثه آتش‌سوزی عراق

دکتر محمد رئیس‌زاده

رئیس کل

 

نظرات کاربران