0

نسخه الکترونیک خوب است به شرطی که سردرگمی ایجاد نکند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در پاسخ به آنا؛

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در رابطه با رواج نسخه‌های الکترونیک در مراکز درمانی گفت: به شرطی این نسخه‌ها مشکل ساز نخواهند شد که برای بیماران سرگردانی ایجاد نکند.

ملک فاضلی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آنا با بیان اینکه جدای از بحث سرعت اینترنت زیرساخت‌های نسخه‌های الکترونیک به صورت گسترده در سطح کشور وجود ندارد به خبرنگار آنا گفت: از آنجایی که نسخه الکترونیک بر پایه اینترنت است، نسخه الکترونیک به شرطی که در سراسر کشور زیرساخت‌های اینترنتی وجود داشته باشد عالی است در غیر این صورت برای بیمار دردسر ساز است. 

نماینده مردم سیستان و بلوچستان ادامه داد: بسیاری از مراکز پاراکلینیک اعم از آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و… با بهانه‌های مختلف، از ارائه نسخه الکترونیک شانه خالی می‌کنند، که جلوگیری از این اقدامات، نیازمند عزمی جدی برای فعالیت این مراکز در بستر سازوکار‌های الکترونیکی است.

 عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از اجرایی شدن طرح نسخه الکترونیک، مشکلات و معضلات مردم چندین برابر شده است، اولین هدف باید رضایت جامعه باشد، بنابراین این طرح نیازمند اصلاح است.

منبع : خبرگزاری آنا

بخوانید  گزارش تسنیم از انتخابات ترکیه-۶/ بهره‌برداری انتخاباتی از دستاوردهای نظامی
برچسب‌ها:

نظرات کاربران