0

روش های درمانی جایگزین برای کمک به مقابله با نارسایی قلبی

خبرگزاری مهر:

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، دکتر «شریل چو»، عضوی از این انجمن، گفت: «البته بیماران باید ابتدا با پزشک خود در این باره مشورت کنند.»

مقاله انجمن قلب آمریکا دستورالعمل‌هایی در مورد مکمل‌هایی مانند CoQ۱۰، ویتامین D ، گیاه جینکو، روغن ماهی، تیامین، ویتامین E، و آلوئه ورا در کنار ارائه توصیه‌های اضافی در مورد مصرف الکل، کافئین و آبمیوه گریپ فروت پیشنهاد می‌کند.

این کمیته همچنین یوگا و تای چی را که معمولاً برای آرامش پیشنهاد می‌شود، بررسی کرد.

انجمن قلب آمریکا در لیست درمان‌های جایگزین برای افراد مبتلا به نارسایی قلبی، اعلام می‌کند: اسیدهای چرب امگا ۳ که به عنوان روغن ماهی نیز شناخته می‌شوند قوی‌ترین شواهد مربوط به فواید بالینی را برای افراد مبتلا به نارسایی قلبی دارند.

در ادامه آمده است: این اسیدچرب نباید در دوزهای ۴ گرم یا بیشتر مورد استفاده قرار گیرد زیرا ممکن است با عث افزایش ریتم قلب نامنظم در دوزهای بالاتر شود.

در این بیانیه آمده است: «امگا ۳ با خطر کمتر ایجاد نارسایی قلبی همراه است و برای کسانی که از قبل نارسایی قلبی دارند، در توانایی پمپاژ قلب بهبود ایجاد می‌کند.»

یوگا و تای چی نیز فایده دارند و علاوه بر اینکه کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشند، فشار خون را کاهش می‌دهند.

با وجود این واقعیت که ویتامین D پایین در خون با نتایج بدتر نارسایی قلبی همراه است، مصرف این مکمل ممکن است مضر باشد اگر فرد داروهای خاصی از نارسایی قلبی را مصرف کند.

مطالعات در مورد سایر روش‌های درمانی از جمله تیامین، ویتامین E ، و COQ۱۰ یافته‌های مختلط دارند. چو گفت که تحقیقات بیشتر و آزمایشات کنترل شده برای درک بهتر خطرات و مزایا آنها لازم است.

بخوانید  پسماندهای پزشکی غیرقابل بازیافت است
برچسب‌ها:

نظرات کاربران