0

تشکیل جلسه اضطراری برای مدیریت امدادرسانی در برف و کولاک کشور

صبح امروز صورت گرفت؛

جلسه اضطراری برای مدیریت امدادرسانی در برف و کولاک کشور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، صبح امروز با حضور یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر و محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات، جلسه اضطراری ویدئو کنفرانسی با مدیران عامل و معاونین امداد استان‌های متأثر از برف و کولاک با محوریت روند امدادرسانی در مناطق درگیر در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات برگزار شد.

سلیمانی، گفت: با توجه به برودت هوا و افت فشار گاز شهری، جمعیت هلال‌احمر به عنوان مجموعه خدمت رسان در کنار مردم حضور دارد و تمهیدات لازم را با دستگاه‌های مرتبط برای ایجاد یک وحدت رویه در ارائه خدمات انجام داده است.

وی با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیرو‌های امدادگر و نجاتگر در سراسر کشور، ادامه داد: هلال احمر همواره در حوادث و بحران‌ها حضور جدی و فعال داشته و در حال حاضر با توجه به متأثر شدن استان‌ها از شرایط جوی، تمام توان عملیاتی و لجستیکی در سراسر کشور بسیج شده‌اند تا بهترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان به مردم ارائه شود.

وی افزود: در راستای کمک به مردم در شهر‌ها و روستا‌ها برنامه ریزی‌هایی با کمک سایر ارگان‌ها انجام شده تا با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم از این برهه به سلامتی عبور کنیم.

محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات هم در این جلسه گفت: از دیدگاه مردم، جمعیت هلال‌احمر به عنوان مجری و پشتوانه قوی در زمان حوادث است، کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با حداقل امکانات و نفرات، بالاترین خدمات رسانی را دارند و ضروری است در تصمیم گیری‌ها، برنامه ریزی‌ها وتخصیص بودجه به این نکته توجه شود.

بخوانید  حمایت قاطع بسیج جامعه پزشکی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ گرفتار حاشیه‌سازی عده‌ای قلیل نخواهیم شد

در شروع جلسه گزارشی از وضعیت جوی و روند امدادرسانی در استان‌ها متأثر توسط مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات ارائه شد و برخی از مدیران عامل گزارش خود را در خصوص نحوه امدادرسانی در مناطق صعب العبور و گرفتار در برف کولاک ارائه دادند.

منبع : خبرگزاری آنا

منبع : خبرگزاری آنا

برچسب‌ها:

نظرات کاربران