به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سیدحیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر نقش پاسخگویی مناسب 190 به مردم درباره کمبودهای دارویی اظهار کرد: مخاطبان این سامانه بیماران و خانواده آنها هستند و کارشناسان این سامانه باید در حوزه پاسخگویی ضمن رعایت وظایف حرفهای، به صورت شایسته و حفظ کرامت مردم اهتمام داشته باشند.
وی افزود: باید در ارائه خدمت به مردم عزت و شان آنها حفظ شده و پاسخگویی به نحو احسن انجام شود.
معاون غذا و داروی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کارشناسان سامانه 190 باید چشم تیزبین سازمان غذا و دارو و کانال ارتباط با مردم باشند، بیان کرد: با هوشمندی کارشناسان میتوان اطلاعات و تحلیل دقیق مبتنی بر شواهد را به ادارات تخصصی سازمان ارائه داد تا اقدامات مقتضی انجام گرفته و خروجی آن به نفع مردم باشد.
وی با اشاره به لزوم آشنایی مردم با سامانه و اپلیکیشن “تیتک” تصریح کرد: مردم به راحتی و در مدت زمان کوتاهی میتوانند داروی مورد نظر خود را در سامانه mobil.ttac.ir جستجو کرده و از نزدیکترین داروخانه تهیه کنند.
منبع خبر : خبرگزاری تسنیم
نظرات کاربران