0

۳۹۰ قلم داروی جدید زیر پوشش بیمه‌ای قرار گرفت

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی:

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ۳۹۰ قلم داروی جدید به جمع دارو‌های بیمه‌ای افزوده شد و بیماری‌های خاص نیز زیر پوشش کامل بیمه‌ای قرار گرفت.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور پنجشنبه شب در آیین گشایش درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار با اشاره به اینکه باید در راستای ایجاد ارزش افزوده در حفظ اموال بیمه گذاران تلاش کرد، افزود: هم اینک ۷۳ درصد جامعه زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که خدمات متنوع بیمه‌ای را دریافت می‌کنند.

میرهاشم موسوی یادآور شد: در قبل از انقلاب ۲۰ درصد از جمعیت ۳۰ میلیونی زیر پوشش بیمه‌ای بودند، اما هم اینک ۷۲ درصد از جمعیت ۸۵ میلیونی زیر چتر حمایتی بیمه‌ها رفته اند که حدود ۵۳ درصد این افراد بیمه تامین اجتماعی و مابقی نیز در سایر بیمه‌ها قرار دارند.

موسوی با بیان اینکه ظرف چند ماه گذشته نیز جمعیتی افزون بر پنج و نیم میلیون نفر به شمار بیمه شدگان اضافه شده اند، گفت: در زمینه فرزند آوری هم همه خدمات مربوط به ناباروی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هم اینک سه طرح مهم در زمینه ساخت مراکز درمانی در استان همدان در حال احداث است، تصریح کرد: فاز دوم طرح دامداری شهر رزن نیز ظرف ۶ ماه آینده با هزار راس دام اجرایی می‌شود.

تامین اجتماعی امروز بیش از ۸۰ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی و بالای ۳۸۰ مرکز درمان ملکی مستقیم در کشور دارد که در راه خدمت رسانی به بیمه‌شدگان فعالیت می‌کنند.

بخوانید  شناسایی ۶۸۶ بیمار جدید کرونایی در کشور

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی در استان قابل تقدیر است، گفت: درمانگاه‌های تامین اجتماعی در استان همدان جزو بهترین بیمارستان‌های این استان هستند.

درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار در سه طبقه و با هزینه ۴۵ میلیارد تومان و به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع احداث شده است.

این مرکز دارای ۲۷ متخصص، پزشک و کادر درمان است و پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، مامایی، پاراکلینیکی، آزمایشگاه، نوارقلب و داروخانه به مردم این شهرستان خدمات درمانی لازم را ارائه می‌کنند.

منبع : خبرگزاری آنا

برچسب‌ها:

نظرات کاربران