0

پذیرش بیمار در بیمارستان حضرت مهدی(عج) آغاز شده است/ فعالیت ۳۸۰ عضو هیئت علمی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های بسیار بزرگ در منطقه است که دارای یک‌هزار تخت است و 42 تخت اتاق عمل دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت مهدی(عج) به‌اندازه یک بیمارستان 110تخت‌خوابه، تخت اورژانس دارد، گفت: تمام عمل‌های جراحی و پیوندهای کبد و کلیه و… در این بیمارستان انجام می‌شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه “380 عضو هیئت علمی دانشگاه در این بیمارستان مشغول به فعالیت هستند”، گفت: بیمارستان حضرت مهدی(عج) یک بیمارستان آموزشی، درمانی و پژوهشی است که کاملاً دولتی و طرف قرارداد با تمامی بیمه‌ها است.

عین‌اللهی با اعلام اینکه مساحت بیمارستان حضرت مهدی(عج) 108 هزار مترمربع است، گفت: برخی از اتاق‌عمل‌های این بیمارستان هیبریدی است تا اگر لازم باشد بیمار حین انجام عمل، سی‌تی‌اسکن و یا دیگر موارد را دریافت کند و بدون اینکه از اتاق عمل به اتاق دیگری منتقل شود خدمات را دریافت کند.

وی با ابراز اینکه افتتاح بیمارستان حضرت مهدی(عج) نماد قدرت جمهوری اسلامی است، گفت: پذیرش بیمار در این مجتمع درمانی آغاز شده است.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم+

بخوانید  تاخیر و معوقات تعرفه، بازی با معیشت و انتقال ناترازی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *