0

معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر میعادفر در جلسه بررسی طرح سلامت نوروزی که در ستاد سازمان اورژانس کشور و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد, گفت: از چندماه پیش هماهنگی‌های درون و برون سازمانی با معاونت‌های وزارت بهداشت و سازمان‌های مرتبط با حوزه سلامت جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز انجام شده است.

وی افزود: از 24 اسفندماه و همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی، در اورژانس پیش بیمارستانی، بیش از 204 هزار تماس برقرار و منجر به 116 هزار مورد بستری و انجام حدود 8 هزار عمل اورژانسی شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: تیم‌های بهداشتی که فعالیت خود را از 15 اسفند شروع کرده‌اند تا روز گذشته حدود 462 هزار مورد بازدید از رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی داشته‌اند و حدود 500 تُن مواد غذایی فاسد، معدوم و هزار و 500 مورد پلمپ نیز صورت گرفته است که همه این اقدامات نشان‌دهنده نظارت‌های جدی است.

میعادفر ادامه داد: امیدواریم بتوانیم خدمات مطلوبی را در ایام نوروز به مردم ارائه دهیم و از مردم نیز می‌خواهیم در سفرهای نوروزی به توصیه‌های اورژانس برای کاهش حوادث ترافیکی، توجه ویژه داشته باشند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  واکنش وزارت بهداشت به ادعای بیکاری و کمبود پرستار؛ آمارها خلاف واقع است
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *