0

سرانجام قرارداد‌های ۸۹ روزه پرستاران به کجا رسید؟

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری تهران در گفتگو با آنا:

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری تهران با اشاره به اینکه پرستاران با قرارداد‌های ۸۹ روزه باید به کارگیری شوند و وعده‌های خوبی در زمینه استخدام مطرح شده است، گفت: اما خروجی مفید در به کارگیری مجدد این پرستاران را نداشته‌ایم.

امین کوهساریان رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه جامعه خبرگزاری آنا درباره استخدام شدن پرستارانی که قرارداد‌های ۸۹ روزه داشتند اظهار کرد: تعداد زیادی از همکاران ما در ایامی که کار کردن در بیمارستان‌ها سخت شده بود و کمبود نیروی انسانی را به شدت حس می‌کردیم، با قرارداد‌های ۸۹ روزه آمدند و به هموطنان خود خدمت کردند.

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری تهران افزود: این افراد در دوران کرونا از خود گذشتگی کردند و روح بزرگ فداکاری داشتند؛ این پرستاران در آن موقعیت دست مسئولان در مراکز درمانی را گرفتند و خدمت بسیار خوبی به هموطنان ارائه دادند.

وی با بیان اینکه برای کسانی که جان خود را در موقعیتی به خطر انداختند که هرکسی حاضر نبود در مراکز درمانی حضور پیدا کند، به نحو قابل مطلوبی باید جبران می‌شد افزود: انتظار بود برابر قول و وعده‌ها، این افراد در اولویت به کار گیری قرار می‌گرفتند.

کوهساریان ادامه داد: متاسفانه علی رغم زحماتی که سازمان کل نظام پرستاری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و… کشیدند، آن خروجی که باید برای به کارگیری افراد انجام می‌شد اتفاق نیفتاد.

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری تهران با اشاره به اینکه این افراد باید به کارگیری شوند و وعده‌های خوبی در زمینه استخدام مطرح شده گفت: خروجی مفید در به کارگیری مجدد این پرستاران را نداشته‌ایم.

بخوانید  هیچ تبعیضی در تبدیل وضعیت نیرو‌های وزارت بهداشت وجود ندارد

وی بیان کرد: این دغدغه از سمت وزارت بهداشت، سازمان کل نظام پرستاری و هیئت مدیره نظام پرستاری تهران اعلام و تاکید شده و برنامه‌ای برای استخدام جمعیت بسیار زیادی از کادر بهداشت و درمان وجود دارد، اما نگران هستیم که این دوستان کم رنگ دیده شوند و امیدواریم در اولویت جذب قرار گیرند.

منبع : خبرگزاری آنا

برچسب‌ها:

نظرات کاربران