0

ساخت تحت لیسانس دستگاه سی‌تی‌‌اسکن توسط شرکت دانش‌بنیان

حسین عظیم‌زاده؛ معاون فنی شرکت دانش‌بنیان “احیا درمان پیشرفت” در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: این شرکت تولیدکننده دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن، ونتیلاتور و ماشین بیهوشی در کشور هستیم. ما موفق به دریافت گواهی دانش‌بنیانی برای 16 محصول شدیم که ترکیبی از دستگاه‌های پزشکی و کالیبراتورها و تسترهایی است که برای این دستگاه استفاده می‌کنیم و مجوز دانش‌بنیانی آن را اخذ کردیم.

وی گفت: محصولات دارای تأییدیه CE اروپا هستند و به 14 کشور دنیا صادرات انجام دادیم و در حال حاضر یک شبکه‌ای از خدمات پس از فروش داریم که خدمات آنها را در 5 شعبه از کشور انجام می‌دهیم.

معاون فنی این شرکت دانش‌بنیان درباره دستگاه سی‌تی‌اسکن این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن ساخت این شرکت، 16 اسلایس است؛ ما طراحی و تکنولوژی دستگاه را داریم و بعضی از قطعات آن را تولید می‌کنیم و تعدادی از قطعات وارداتی است اما به صورت مستقل تحت لیسانس خود این شرکت دانش‌بنیان انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: تنها شرکتی که دستگاه سی‌تی‌اسکن را تولید و نصب کرده این شرکت است. یک شرکت دانش‌بنیان دیگر نیز اخیراً این کار را انجام داده است اما دستگاه‌های آن هنوز نصب نشده است.

عظیم‌زاده خاطرنشان کرد: ما در کشور 130 دستگاه سی‌تی‌اسکن نصب داریم و مناقصه 35 دستگاه را نیز با وزارت بهداشت برنده شدیم و در حال تحویل به وزارت بهداشت هستیم. قیمت این دستگاه 40 درصد از دستگاه‌های وارداتی کمتر است.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  صادرات دانش‌بنیان‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ از ۲ میلیارد دلار عبور می‌کند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *