0

خدمات گذرنامه امشب در میدان آزادی ارائه نمی‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، میز خدمت پلیس مهاجرت و گذرنامه که در شب‌های گذشته در میدان آزادی مستقر بود، امشب به دلیل مراسم “بدرقه زائران اربعین” در میدان آزادی مستقر نیستند و خدمات گذرنامه ارائه نخواهد نشد.

بر این اساس، متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام صدور گذرنامه ویژه اربعین یا تمدید گذرنامه‌های فاقد اعتبار همه روزه تا ساعت 19 به ادارات پلیس گذرنامه تهران مراجعه کنند.

در تهران 5 مرکز برای مراجعه حضوری به منظور درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین وجود دارد؛ نخستین مرکزی که افراد برای درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین می‌توانند به آن مراجعه کنند، اداره کل گذرنامه به آدرس  تهران – آرش مهر (شهرآرا) – نرسیده به کلیسای آشوری – پلاک 33 است.

آدرس دیگری که مردم می‌توانند برای درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین به آن مراجعه کنند ساختمان مرکزی پلیس گذرنامه و مهاجرت به آدرس تهران – خیابان کوه نور – خیابان مطهری است.

همچنین دو مرکز در شرق تهران (استان تهران، ورامین، بلوار امام رضا، بین سعادت و کوی دوستان) و غرب تهران (استان تهران، ولیعصر، بین گل ها و گل بهار) برای درخواست گذرنامه ویژه اربعین وجود دارد.

البته در شهر ری هم یک مرکز به آدرس تهران، محله جوانمرد قصاب، شهر ری، بلوار بسیج، میدان نماز هم وجود دارد که ساکنان شهر ری می‌توانند برای تمدید گذرنامه و یا درخواست گذرنامه ویژه اربعین به آن مراجعه کنند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره پایان نیافتن کرونا

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *