0

خدمات مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال تقویت می‌‌شود

در چین؛‌

مسئول کمیسیون ملی بهداشت چین گفت: چین بخش مراقبت‌های بهداشتی خود را  به شکل دیجیتالی‌تر، مبتنی بر اینترنت و هوشمندتر تغییر خواهد داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تانگ یونگلین، مسئول کمیسیون ملی بهداشت چین در مجمع بین‌المللی صنعت بهداشت انجمن بوآئو برای آسیا گفت: چین بخش مراقبت‌های بهداشتی خود را  به شکل دیجیتالی‌تر، مبتنی بر اینترنت و هوشمندتر تغییر خواهد داد.

یونگلین ادامه داد: چین در راه دستیابی به طیف وسیعی از اهداف و راه‌اندازی مجموعه‌ای از کمپین‌ها برای تقویت جامع خدمات سلامت دیجیتال در چهاردهمین دوره برنامه پنج ساله (۲۰۲۱-۲۰۲۵) است که این اهداف شامل ساخت یک سیستم پشتیبانی برای زیرساخت‌های دیجیتال، بهبود سیستم استاندارد‌های اطلاعات بهداشت عمومی و پیشبرد طرح‌های مراقبت‌های بهداشتی اینترنت پلاس است.

وی همچنین کمپین‌هایی را برای دوره برنامه پنج ساله برشمرد که شامل مناطقی مانند بیمارستان‌های هوشمند و خدمات طب سنتی چینی مبتنی بر اینترنت است.

مجمع بین‌المللی صنعت بهداشت انجمن بوآئو برای آسیا که در پکن برگزار شد هشت فروم فرعی و شش رویداد را برای انتشار گزارش‌های صنعتی برگزار کرد که حدود ۲۰۰۰ شرکت کننده از بیش از ۵۰ کشور و منطقه برای این کنفرانس سالانه گرد هم آمده بودند.

منبع : خبرگزاری آنا

بخوانید  افزایش کمک هزینه تحصیلی دستیاران تخصص و فوق تخصص پزشکی
برچسب‌ها:

نظرات کاربران