0

جذب ۲۵۰۰۰ نیروی انسانی جدید در وزارت بهداشت/ ابلاغ سهمیه دانشگاه‌ها در هفته آینده

بهروز رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین خبرها از استخدام نیروهای جدید در وزارت بهداشت اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در وزارت بهداشت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این زمینه نیز تعیین تکلیف نیروهای انسانی اهمیت زیادی دارد. در همین راستا با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه موفق شدیم مجوز استخدام 25 هزار نفر نیروی انسانی در رشته‌های بهداشت، بخش درمان، فوریت‌های پزشکی، مامایی و پرستاری را اخذ کنیم.

رحیمی افزود: در هفته آینده سهیمه هریک از دانشگاه‌های علوم پزشکی برای جذب نیروی انسانی را ابلاغ خواهیم کرد و بر اساس آزمون‌هایی که دانشگاه‌ها برگزار می‌کنند می‌توانیم تا پایان سال پروژه‌های جدید را با کارکنان جدید راه‌اندازی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن اتمام 2000 پروژه بهداشتی شامل خانه‌‌های بهداشت و راه‌اندازی تخت‌های بیمارستانی جدید بیان کرد: تلاش ما این است که با اولویت بومی‌گزینی در سراسر کشور نیروها را جذب کنیم تا این نیروها در مراکز جدیدالاحداث در حوزه بهداشت و درمان، فوریت‌‌های پزشکی، مراکز زایمان طبیعی و ناباروری، فعالیت کنند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  اعمال محدودیت ستاد ملی کرونا برای افراد واکسن نزده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *