0

تانکر ۲۵۰۰۰لیتری در بزرگراه فتح واژگون شد + فیلم و تصاویر

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: بامداد امروز واژگونی یک تانکر در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، بعد از سه‌راه شهریار به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، 3 ایستگاه به‌همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک دستگاه تانکر 25هزارلیتری که حامل مواد اولیه تشکیل‌دهنده روغن بوده است که در حین حرکت در لاین کندرو با گاردریل‌ها تصادف کرده و واژگون شده است.

ملکی گفت: راننده تانکر در این حادثه آسیبی ندیده است اما با توجه به اینکه نشت مواد رخ داده بود و ترافیک سنگینی که در محل ایجاد شده بود، با کمک پلیس راهور، محدودیت ترافیکی در لاین کندرو ایجاد شد و آتش‌نشانان همزمان با جلوگیری از نشت مواد، به‌کمک 2 جرثقیل سنگین سازمان این تانکر را به حالت اولیه درآورده به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

حوادث ,

حوادث ,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به مأموریت خود پایان دادند و علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حال بررسی است.

حوادث ,

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم+

بخوانید  ساختمان جدید "داروخانه ۱۳ آبان" افتتاح شد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *