0

بیمارستان‌های استان تهران در صف انتظار افتتاح

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان در حال ساخت امام خمینی(ره) شهریار در جمع خبرنگاران، اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت را از اقدامات عدالت محور دولت مردمی آیت‌الله رییسی دانست.

وی افتتاح بیمارستان در شهرستان‌های استان تهران را مهم و راهبردی قلمداد کرد و گفت: سال گذشته بیمارستان ملارد را افتتاح کردیم و بیمارستان‌های شهریار، اسلامشهر، ورامین و پیشوا نیز در صف افتتاح هستند.

دکتر عین‌اللهی گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار از سال 71 کلنگ‌زنی شده و 31 سال است مردم در انتظار افتتاح این بیمارستان هستند. این بیمارستان در ابتدای تشکیل دولت پیشرفت فیزیکی 67 تا 70 درصدی داشته که در دو سال اخیر، کار جهادی برای تکمیل آن توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است.

وی با بیان این که بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار، 313 تختخوابی، جامع و دارای امکانات کامل است، افزود: در بیمارستان‌های جامع امکان استقرار تخصص‌های مختلف وجود دارد و نیاز به انتقال بیمار برای آزمایش‌ها و مشاوره به بیرون از بیمارستان نیست. در این بیمارستان، 22 تخت «آی‌سی‌یو» در نظر گرفته شده و اتاق عمل هم در اورژانس و هم در خود بیمارستان وجود دارد. همچنین این بیمارستان از نظر تجهیزات تصویربرداری کامل است و در حال حاضر 75 درصد تجهیز شده که امیدواریم حداکثر ظرف سه ماه آینده، شاهد افتتاح این پروژه بزرگ درمانی باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که در افتتاح پروژه‌های درمانی جدید تلاش می‌کنیم روز بعد از افتتاح، پذیرای مراجعان باشیم و افتتاح‌ها عملیاتی باشد، تصریح کرد: پای وعده‌ها و قول‌هایمان به مردم ایستاده‌ایم و بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار مهرماه امسال افتتاح می‌شود.

بخوانید  مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *