0

بهترین ضد لک برای انواع پوست چیست؟

لک‌های پوستی از جمله مشکلات رایج در میان افراد مختلف شناخته می‌شوند. خوشبختانه در دنیای امروز راه‌های فراوانی برای کاهش و از بین بردن این لک‌ها وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از کرم‌های ضد لک است که به شفاف و یکدست شدن پوست کمک می‌کند.

معرفی بهترین ضد لک های ایرانی

کرم‌های ضد لک با یکدست کردن سطح پوست، بافت آن را روشن و اصلاح می‌کنند. معمولا در ترکیبات کرم‌های ضد لک از ویتامین C استفاده می‌شود. این ویتامین یک آنتی اکسیدان قوی است که ضمن محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی، از بروز لکه‌های تیره نیز جلوگیری می‌کند.

برخی از بهترین ضد لک‌ های ایرانی عبارتند از:

کرم ضد آفتاب و ضد لک فاقد چربی مای مدل Spot Guard SPF 50 بی رنگ

این محصول به دلیل داشتن فرمول کنترل چربی، به عنوان بهترین ضد لک پوست چرب شناخته می‌شود. این کرم از بسته شدن منافذ جلوگیری کرده و براقی پوست صورت را کاهش می‌دهد. در این ضد لک مقادیر فراوانی ویتامین B و E نیز وجود دارد که این ویتامین‌ها به کاهش پیری و چروک شدن پوست کمک می‌کنند.

خاصیت ضد آفتابی این کرم از ایجاد لک‌های ناشی از اشعه‌های UVA و UVB و بلولایت جلوگیری کرده و ظاهری مات و بی‌نقص به پوست می‌دهد. علاوه بر این، کرم ضد لک مای قدرت جذب بالایی دارد و در برابر رطوبت مقاوم است. 

سرم ضد لک پوست آردن سری C-Factor

سرم ضد لک آردن از جمله جدیدترین محصولات برند آردن است که به دلیل داشتن ویتامین C، به کم‌رنگ شدن کک و مک‌ها و نشانه‌های پیری، جوان‌سازی، لطافت و روشن شدن پوست کمک می‌کند. در این محصول مواد آنتی اکسیدانی فراوانی وجود دارد که باعث افزایش شفافیت و درخشندگی پوست خواهند شد.

بخوانید  لوسیون بدن

این سرم با تامین رطوبت مورد نیاز پوست و داشتن بافت سبک، به عنوان بهترین ضد لک برای انواع پوست شناخته می‌شود. می‌توانید برای نتیجه‌گیری از این سرم به مدت 8 الی 12 هفته شب‌ها چند قطره از آن را روی لک‌های تیره پوست به صورت موضعی استفاده نمایید.

کرم ضد لک سینره مخصوص افراد بالای 40 سال

کرم ضد لک برند سینره با ترکیبی از مواد روشن کننده گیاهی تولید می‌شود و تیرگی‌های پوست را به سرعت بهبود می‌بخشد. این محصول در کاهش لک‌های تیره ناشی از افزایش سن و کمرنگ کردن تدریجی لک‌های ناشی از آفتاب موثر است.

کرم ضد لک سینره به دلیل وجود مواد آنتی اکسیدانی فراوان، در بازار ایران به عنوان بهترین ضد لک صورت معرفی می‌شود. در این محصول همچنین مقدار فراوانی عصاره گیاهان میتراکارپوس و گاردن کرس وجود دارد. این ترکیبات از تشکیل ملانین در سلول‌های پوست جلوگیری می‌کنند و باعث شفافیت و درخشندگی پوست می‌شوند.

کرم روشن کننده و ضد لک ویتالیر مدل Whitevit

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار ایرانی ضد لک، کرم روشن کننده ویتالیر است که به شفافیت و یکدست شدن پوست کمک می‌کند. این کرم به دلیل درمان انواع لک، می‌تواند به عنوان بهترین ضد لک برای جای جوش مورد استفاده قرار بگیرد.

کرم ضد لک ویتالیر حاوی ویتامین C، عصاره لیکوریس و نیاسین آمید است و باعث آبرسانی به پوست و کاهش چین و چروک‌های آن می‌شود. 

کرم ضد لک و روشن کننده فیس دوکس سری پیگمازوم آلفا

کرم ضد لک فیس دوکس با هدف رفع تیرگی‌ها و لک‌های پوستی ناشی از عوامل مختلف تولید شده است. مصرف مداوم این محصول به برطرف شدن تیرگی های اسکار، جوش یا زخم، لک‌های ناشی از نور آفتاب و لک‌های بارداری کمک می‌کند. 

بخوانید  روغن پوست

این کرم با داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدانی و فرمول ضد چربی، به عنوان بهترین ضد لک پوست چرب شناخته می‌شود. مصرف این محصول برای خانم‌های باردار و شیرده نیز مانعی ندارد.

ملا کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان مناسب انواع پوست

کرم لک صورت اسکین وان هر نوع لک تیره که در اثر اشعه آفتاب، بالا رفتن سن، بارداری و اقدامات درمانی ایجاد شده باشد را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. این کرم بهترین ضد لک برای انواع پوست شناخته می‌شود و به دلیل قدرت روشن کنندگی بالا و قیمت مناسب، یکی از محصولات پرفروش این برند است.

کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک 

از جمله محصولات درماتیپیک که در ایران طرفداران فراوانی دارد، کرم ضد لک این برند است که بدون ایجاد حساسیت و التهاب هر نوع لک تیره را بر طرف می‌کند. این محصول با داشتن 10 ترکیب منحصر به فرد، بر روی تمام مکانیسم‌های ایجاد کننده لک تاثیر می‌گذارد.

کرم روشن کننده درماتیپیک را می‌توان به عنوان بهترین ضد لک صورت معرفی کرد؛ زیرا قادر است ساخت ملانین را کنترل کرده و از بازگشت مجدد لک‌ها جلوگیری نماید. کرم ضد لک درماتیپیک مناسب نواحی دست، صورت و بدن است و در رفع لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی، جوش و لیزر بسیار موثر عمل خواهد کرد.

بهترین ضد لک های خارجی

در کنار کرم های ضد لک ایرانی که از کیفیت بالایی برخوردارند، کرم‌های ضد لک خارجی نیز در بازار داخلی وجود دارند که به طرز قابل توجهی به برطرف شدن تیرگی‌ها و لک‌های پوستی کمک می‌کنند. برخی از بهترین کرم های ضد لک خارجی عبارتند از :

بخوانید  ضدآفتاب

سرم ضد لک کلینیک

سرم ضد لک کلینیک به دلیل قدرت روشن کنندگی بالا و برطرف کردن علائم باقی مانده از آکنه، به عنوان بهترین ضد لک برای جای جوش شناخته می‌شود. این محصول فاقد سولفات، پارابن، عطر و مواد مضر شیمیایی است و می‌تواند تا ۲۱ لایه به عمق سطح پوست نفوذ کند.

علاوه بر این سرم ضدلک کلینیک تسکین‌دهنده آلرژی و حساسیت‌های پوستی است و با داشتن خاصیت مرطوب کنندگی، از ایجاد رنگدانه روی پوست جلوگیری می‌کند. اولین نتایج مشهود از سرم ضدلک کلینیک پس از 4 هفته روی پوست پدیدار خواهد شد.

کرم ضد لک و روشن کننده گارنیر

کرم ضدلک و روشن کننده گارنیر با داشتن کنسانتره ویتامین C و عصاره لیموی ژاپنی، به برطرف شدن لک، جای جوش و نقاط تیره پوست کمک می‌کند. این محصول فرانسوی فرمول سبک و جذب بالایی دارد و برای محافظت از پوست در برابر آفتاب نیز موثر است. اثر روشن کنندگی کرم گارنیر تنها بعد از یک هفته استفاده قابل مشاهده خواهد بود.

سخن آخر

هر گونه التهاب و تغییر در پوست می‌تواند منجر به ایجاد یک لک روشن یا تیره شود. این لک‌ها به مرور زمان و به ویژه با قرار گرفتن در نور آفتاب پر رنگ‌تر می‌شوند. در کنار پیشگیری‌های لازم برای جلوگیری از این مشکل، می‌توانید برای درمان لک‌ها و تیرگی‌های پوست از محصولات تخصصی در این زمینه استفاده کنید. فراموش نکنید که قبل از تهیه هر محصول، نوع پوست خود را بشناسید و با یک پزشک متخصص مشورت نمایید. 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *