0

ارسال ۲۱۸۹ مقاله به دهمین کنگره بین‌المللی دانشجویان علوم پزشکی/ ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان زن هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسن ابوالقاسمی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله صبح امروز در نشست خبری بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین‌المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی اظهار کرد: این رویداد امسال در روز چهارشنبه 12 مهر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه برگزار می‌شود.

وی گفت: نسل آینده پزشکی در بین دانشجویان پزشکی است و باید رویدادهای متفاوتی را برای آنها برگزار کنیم.

ابوالقاسمی بیان کرد: تعداد دانشجویان محقق در دانشگاه‌های علوم پزشکی کم نیست و این رویدادها به شکوفایی شدن نبوغ این دانشجویان کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله بیان کرد: 2 هزار و 189 مقاله به دبیرخانه کنگره رسیده است که این آمار بی‌نظیر بوده و نسبت به سال‌های قبل یک رکوردشکنی محسوب می‌شود.

وی گفت: همچنین 132 طرح فناورانه به کنگره ارسال شده است که امید داریم خروجی این طرح‌ها به جامعه پزشکی کمک شایانی کند‌.

ابوالقاسمی گفت: یک هزار و 300 دانشجو تا کنون برای حضور در همایش ثبت‌نام کرده‌اند تا در جلسات و کلاس‌ها شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله گفت: علم و هنر بخش ویژه این کنگره است که امسال در کنار پنل‌های تخصصی به آن پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه 60 درصد از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی زن هستند، گفت: در این کنگره هم 60 درصد از افرادی که مقاله ارسال کرده‌ و یا برای حضور در کلاس‌ها ثبت‌نام کردند، زنان هستند.

ابوالقاسمی در پایان آینده هوش مصنوعی را در ایران درخشان پیش‌بینی کرد و گفت: مقالاتی در ارتباط با هوش مصنوعی به این کنگره ارسال شده است.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  اجرای طرح "گواهینامه آسان" موتورسیکلت/ ۹ میلیون موتورسیکلت فرسوده داریم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *