0

آغاز ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل

در دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌شود؛

ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا البرزی مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵% سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: تسهیلات موضوع این آئین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای ۲۵% و همسر و فرزندان آنان است.

البزری بیان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل از تاریخ «۲۰ مرداد الی ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲» از طریق سامانه انتقال، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان تصریح کرد: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال‌های قبل»، به طور همزمان در «اواخر مهرماه» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی و از طریق سامانه انتقال به دانشگاه مبدأ و مقصد نیز اعلام می‌شود.

زمان ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود در سامانه نقل و انتقالات (پس از اعلام نتیجه کنکور و ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی) اعلام خواهد شد.

بخوانید  آینده پزشکی کشور به نوع نگاه مسئولین گره خورده است

برچسب‌ها:

نظرات کاربران