0

۲۸ درصد از مردم تهران دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند

۲۸ درصد از مردم تهران دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند

۲۸ درصد از مردم تهران دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند

باشگاه خبرنگاران جوان :

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان – معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: محدودیت های هوشمند اگر به خوبی اجرا شود وضعیت بیماری بهتر خواهد شد. کیفیت آموزش مجازی نتوانست اهداف لازم و مد نظر را به خوبی برآورده کند به همین دلیل با توجه به انجام واکسیناسیون تصمیم به بازگشایی ها شده است.پیش بینی می شود  این موج حدود ۲۵ روز طول بکشد.هفت میلیون نفر در کشور  واکسن نزده اند و هشت میلیون نفر  دوز دوم واکسن را دریافت نکرده اند.اگر ۹۰ درصد از مردم ماسک بزنند حدود ۳۵ درصد میزان بیماری کاهش پیدا می کند. ما نتوانسته ایم وضعیت مترو و اتوبوس را درست کنیم.

حیدری اعلام کرد که بیماری کرونا شیب زیادی علی رغم واکسیناسیون دارد. نمی شود محدودیت ها تا ابد باقی بماند. رعایت دستورالعمل ها به خوبی انجام نمی شود ومیزان رعایت  فاصله گذاری اجتماعی و تهویه هوا متاسفانه مثبت ارزیابی نشده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت متذکر شد که فروش بلیط هواپیما به ۶۰ درصد ظرفیت پروازها رسیده است،باید از سفرهای غیرضروری جلوگیری کرد.خود مراقبتی بهترین راه مقابله با بیماری کرونا است. ۲۸ درصد از مردم تهران دوز سوم واکسن را دریافت کرده اند و افرادی که نوبت سوم را تلقیح کرده تا حدود ۸۵ درصد کمتر درگیر می شوند. واکسن های داخل از اثر بخشی خوبی مانند واکسن های خارجی برخوردار هستند.

حیدری گفت که برای جذب نیرو به سازمان استخدامی کشور درخواست داده ایم و افرادی که تجربه لازم عملی را کسب کرده اند با اجازه سازمان استخدامی در وزارت بهداشت بکارگیری می شوند.متاسفانه وضعیت رعایت شیوه نامه ها در مترو و اتوبوس مطلوب نیست و بیماران زمینه ای بهتر است  از وسایل نقلیه دیگری برای تردد استفاده کنند.

بخوانید  ورزش بیشتر سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد

نظرات کاربران