0

۱۹ فوتی و شناسایی ۴۴۸ بیمار جدید کرونا در کشور

وزارت بهداشت اعلام کرد؛

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: ️در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۴۶ هزار نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، از دیروز تا امروز سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۲۳۷ نفر از آنها بستری شدند.

تاکنون هفت میلیون ۳۵۶ هزار و ۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند همچنین ۶۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۰۶ هزار و ۶۸۹ نفر رسید.

تا این لحظه ۶۵ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۱۱۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۷۲۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۳۰۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۱۳۶ دُز رسید و ۵۶ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۱۱۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بنا بر گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا، چهار شهرستان وضعیت قرمز، ۳۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۵ شهر در وضعیت زرد و ۱۷۰ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع : خبرگزاری آنا

بخوانید  ۲۴ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته فوت شدند

نظرات کاربران