0

۱۰۰۰ پروژه بهداشتی هم‌زمان در سراسر کشور توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد

همایش تجلیل از دستاورد‌ها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت مردمی با حضور رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت، معاونان و مدیران وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از دستاورد‌ها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت مردمی با حضور رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت، معاونان و مدیران وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

 در این مراسم که در مرکز همایش‌های بین‌المللی اجلاس سران تهران برگزار شد، جمعی از فعالان حوزه بهداشت سراسر کشور حضور داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم، بیش از ۱۰۰۰ پروژه بهداشتی در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان و از طریق ارتباط زنده تصویری به دستور رئیس‌جمهور، افتتاح شد.

از ابتدای کار دولت مردمی، ۴۰۴۰ پروژه بهداشتی برای بازسازی و تقویت نظام شبکه بهداشت کشور تعریف شده که این تعداد پروژه تا شهریورماه سال آینده، کامل می‌شود.

گفتنی است؛ همایش تجلیل از دستاورد‌ها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت مردمی از ۲۵ شهریورماه، آغاز شده و تا فردا ۲۸ شهریورماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، ادامه خواهد داشت.

بخوانید  پس از بهبودی مبتلایان به امیکرون، اهدای خون امکان‌پذیر است
برچسب‌ها:

نظرات کاربران