0

کولیوند سفیر اهدای خون شد

رئیس جمعیت هلال احمر، به دلیل همراهی و همدلی مستمر در جهت ترویج فرهنگ اهدای خون به عنوان سفیر اهدای خون معرفی شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در آئین ویژه ای با حضور مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از تلاش‌های رئیس جمعیت هلال احمر در پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون و ترویج این فرهنگ نجات بخش تقدیر شد و نشان و عنوان سفیر اهدای خون نیز به پیرحسین کولیوند اختصاص پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با اشاره به تکالیف مشترک با جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: کمک رسانی به مردم و نجات جان بیماران از شاخص‌های ممتازی است که باعث شده سازمان انتقال خون و جمعیت هلال احمر در کنار هم و با همراهی و همدلی، اقدامات حیاتی ماندگاری را انجام دهند که ثمره آن، تداوم زندگی بیماران هموطن خواهد بود.

وی افزود: نشان سفیر اهدای خون برای کسانی است که نسبت به ترویج این فرهنگ انسان دوستانه، مسئولیت پذیر هستند و دکتر کولیوند از مدیران عزیزی است که به عنوان یک انسان دغدغه مند، تلاش‌های زیادی را انجام داده تا ظرفیت بیشتری از جامعه به صف داوطلبان اهدای خون بپیوندند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران اضافه کرد: پویش حمایت ماندگار که همزمان با یکصد و یکمین سالروز تأسیس جمعیت هلال احمر و با هدف اهدای خون مدیران، کارکنان و داوطلبان هلال احمر از ۱۸ اردیبهشت تا نهم مردادماه در حال انجام شدن است، یکی از اتفاقات مبارک و گواه روشنی بر عزم جدی و هم افزایی سازمان انتقال خون و جمعیت هلال احمر برای خدمت خیرخواهانه و وفادارانه در سراسر کشور است و جا دارد از بانیان، برنامه ریزان و مجریان این پویش تشکر ویژه داشته باشم.

بخوانید  موشک ماهواره‌بر ژاپنی لحظاتی پس از پرتاب منفجر شد

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر ایران نیز در این مراسم گفت: بالاترین افتخار برای ما خدمت به مردم است و یکی از مظاهر آن، اهدای خون می‌باشد و امیدوارم به عنوان سفیر اهدای خون، در معرفی و ترویج این کار ارزشمند به نسل جوان گام بردارم.

وی افزود: جمعیت هلال احمر همچون همه مأموریت‌های انسان دوستانه، نسبت به موضوع حیاتی اهدای خون نیز با تمام توان در میدان خواهد بود و خوشبختانه پویش حمایت ماندگار با استقبال پر شور همکاران و داوطلبان هلال احمر در سراسر کشور اجرا می‌شود.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران