0

پاسخ مقاومت به جنایت جنین؛ زخمی‌شدن ۱۰ صهیونیست در عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری و فلسطینی از زخمی شدن چند صهیونیست بر اثر حادثه زیرگیری با خودرو در تل‌آویو خبر دادند.

منابع عبری از افزایش زخمی‌های زیرگیری با خودرو در شهر تل‌آویو اشغالی خبر دادند و گفتند که تاکنون 10 نفر در این حادثه زخمی شده‌اند که حال سه تن از آن ها وخیم گزارش شده است.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

 

ویدئو  و تصاویری از عملیات مقاومت در مرکز رژیم موقت صهیونیستی یعنی تل‌آویو منتشر شده است، فلسطینی شهادت‌طلب ابتدا با خودرو صهیونیستها را زیر می‌گیرد و سپس به‌سمت آنها تیراندازی می‌کند، تاکنون دست‌کم 10 صهیونیست زخمی شده‌اند که حال سه نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

هویت عامل عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو مشخص شد

حسین خلایله، عامل عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو از فعالان جنبش حماس است که بعد از زخمی کردن 10 صهیونیست به شهادت رسید. وی 23 ساله و از اهالی الخلیل است.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

 این عملیات شهادت‌طلبانه در واکنش به یورش گسترده و کم‌سابقه ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری صورت گرفت که از دیروز شروع شده و تاکنون 10 شهید به‌جای گذاشته است.

عبداللطیف قانوع، سخنگوی حماس در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو گفت: این عملیات آغاز پاسخ به جنایت اشغالگران در جنین است و ما به مقاومت و ملت خود ایمان داریم.

 تصاویر منتشرشده از محل عملیات نیروهای امدادرسانی را نشان می‌دهد که تلاش دارند زخمی‌ها را از محل حادثه نجات دهند و به بیمارستان منتقل کنند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم+

بخوانید  آثار وحشتناک سوءتغذیه ناشی از جنایات اسرائیل در غزه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *