0

واکسن کرونا به اندازه کافی موجود است

واکسن کرونا به اندازه کافی موجود است

واکسن کرونا به اندازه کافی موجود است

باشگاه خبرنگاران جوان :

بهرام دارایی گفت: به همه واکسن سازان در بخش دولتی و بخش خصوصی خدا قوت می‌گویم. دوستان جوان ما در شرکت‌های دانش بنیان در راه پر تلاطم و پر چالش قدم گذاشتند و موفق شدند. جای مباهات و خوشبختی دارد که این کار انجام شد.

او می گوید: در حوزه‌های واکسن کرونا و واکسن آنفولانزا اقدامات خوبی صورت گرفته است و این راه، روشن بخش آینده تولیدات ما است. عمده تولیدات و نیازمندی‌های ما توسط این واکسن سازان تامین خواهد شد.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: در خصوص واکسن کرونا در ابتدا وضعیت خوبی نداشتیم، ۵۰ هزار نفر مراجعه به بیمارستان‌ها داشتیم، بیش از ۷۰۰ نفر فوتی داشتیم و در بخش‌های ویژه وضعیت خوب نبود و واکسن کم بود.

دارایی گفت: نگاه دولت سیزدهم به مردم است به طوری که واکسن تامین شد و در اختیار مردم قرار گرفت. واکسیناسیون خوبی صورت گرفت و پیک ششم را با کمترین مشکلات پشت سر گذاشتیم.

او می‌گوید: واکسن سازان ما اقدامات خوبی را انجام دادند ما به صورت ارزی و فنی از آن‌ها حمایت کردیم، واکسن به اندازه کافی در انبار‌ها داریم هم داخلی و هم آنچه که وارد شده است. ما به اندازه کافی واکسن داریم و در برابر رفتار‌های غیر قابل پیش بینی کرونا، به اندازه کافی واکسن در اختیار داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان
بخوانید  رئیسی: دولت به‌ عنوان مجری انتخابات دخالتی در امور مربوط به نامزدها نخواهد داشت

نظرات کاربران