0

هشدار باقری به اسرائیل: مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه گفتگوی ویژه خبری تاکید کرد: صهیونیست ها یک خطای راهبردی که در جنایت دمشق کردند این است که یک مشروعیت برای آزمون جدی توامندی نظامی و دفاعی ایران را فراهم کردند. اگر آنان این کار را اتجام نمی‌دادند این شرایط فراهم نمی‌شد و خطای خودشان را اگر عقلانیتی در رژیم صهیونیستی باشد نباید با یک خطای دیگر تکرار کنند.

وی افزود: در صورت تکرار خطای دیگر  باید انتظار داشته باشند که ضربه ای سخت تر، سریعتر و فوری‌تر  خواهند خورد. باید بدانند که 12 روز مهلت نخواهند داشت. پاسخی که دریافت می‌کنند مقیاس و سنجش آن روز و ساعت نیست بلکه ثانیه خواهد بود. 

باقری گفت این اقتداری است که ایران اکنون به آن رسیده است. ایران وقتی که تصمیم گرفت برای منافع ملی صهیونیست ها را ادب کند، برنامه برای شیطنت های بعدی آنان داشت. لذا فضاسازی آنان برای اینکه شیطنتشان در عرصه دیگر ادامه پیدا کند، باید بدانند وقتی که به سفارت ایران در دمشق که در حکم خاک ایران است چنین خطایی مرتکب می‌شوند و پاسخ دندان شکن دریاف می‌کنند، اگر به سرزمین ایران چشم بد داشته باشند قاعدتا پاسخ سهمگین‌تر دریافت خواهند کرد.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  شناسایی ۸۹ بیمار جدید کرونایی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *