0

نیروهای داوطلب و خدمات شهری در شیفت‌های ۶ ساعته در کربلا خدمت‌رسانی می‌کنند

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از کربلا، مهدی آهن‌جگر؛ مسئول نیروهای جهادی شهرداری تهران در مدیریت رفت و روب کربلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه جهادی ما در همکاری با شهرداری تهران از سال 97 نظافت مسیر نجف تا کربلا را شروع کرده است، در مدت کرونا دو سالی در خدمت به زوارالحسین(ع ) وقفه افتاد، اما از سال 1401 مجدداً توفیق خدمت پیدا کردیم.

وی افزود: پارسال 700 نفر را آورده بودیم که مدیریت این تعداد بالا با مشکل مواجه شد. امسال حدود 300 نیرو داوطلب آمده‌اند و 100 نفر هم از نیروهای خدماتی شهرداری در اینجا هستند. نیروهای داوطلب از دکتر، مهندس، نظامی، کارمند و … همگی برای خدمت آمده‌اند.

آهن‌جگر افزود: نیروهای داوطلب و خدمات شهری در شیفت‌های 6 ساعته 3 محدوده را نظافت می‌کنند و امیدواریم هر ساله این خدمت‌رسانی را داشته باشیم. نیروها در ساعات استراحت نیز در موکب‌ها مشغول هستند و کمک می‌کنند.

وی بیان کرد: تجهیزات ما از سازمان پسماند شهرداری است و هماهنگ با سازمان پسماند کار می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، بصیری؛ مشاور شهردار منطقه 6 تهران در رابطه با رفت و روب شهر کربلا اظهار کرد: شهرداری منطقه 6 به عنوان قرارگاه شهر کربلا از اول ماه صفر مشغول خدمات در کربلا است. ما 350 نفر نیرو در قالب 250 نیرو جهادی و 100 نیرو خدماتی از شهرداری تهران داریم.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه 6 در 3 نقطه قبله امام حسین(ع)، شارع جمهوری و صحن عقیله ارائه خدمات می‌دهد.

مشاور شهردار منطقه 6 گفت: نیروهای ما در 3 نقطه شهر کربلا اسکان دارند و ما مسائل درمانی و رفاهی را در این مراکز در نظر گرفته‌ایم و شهر سالم شهرداری در این خصوص به ما کمک می‌کند.

بخوانید  ۱۳۰۰ نفر دستیار تخصصی در مرحله‌ تکمیل ظرفیت پذیرش خواهند شد

بصیری گفت: این مجموعه خدمات برای شهر کربلا در نظر گرفته شده است و  در حوزه فرهنگی نیز موکب امام رضا(ع) را داریم که این موکب ظرفیت پذیرش 5 هزار نفر را دارد و روزانه نیز 5 هزار غذا به کمک ظرفیت مردمی در اینجا ارائه می‌شود.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *