0

نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص برگزار می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص با محوریت «هم‌افزایی و معرفی محصولات و دستاوردها» برگزار می‌شود.

نرگس رحیمی؛ دبیر اجرایی نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص با تشریح اهداف رویداد پیش رو اظهار کرد: طی یک فراخوان گسترده به 911 شرکت دانش‌بنیان که مدیریت آنها بر عهده بانوان بود، اعلام شد تا در صورت تمایل در نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص شرکت کنند.

شرکت های دانش بنیان , دانش‌بنیان , تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین ,

وی ادامه داد: پس از بررسی درخواست‌ها برای حضور در رویداد مذکور، از 110 شرکت جهت شرکت در رویداد دعوت به عمل آمد. همچنین تصمیم بر این شد از میان شرکت‌های حاضر در رویداد به 50 شرکت دانش‌بنیان غرفه نمایشگاهی اختصاص داده شود.

رحیمی با تشریح بخش‌های مهم رویداد پیش‌رو، بیان کرد: قرار است در این رویداد مهم یک «پنل گفتگویی» با حضور رفیعی؛ نماینده حوزه انتخابیه تهران و رئیس بنیاد زنان متخصص، دهنوی؛ رئیس فراکسیون دانش بنیان و دهقانی فیروز آبادی؛ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شود که فرصتی برای طرح مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد بود.

دبیر اجرایی «نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص» تأکید کرد: ارائه تجربه زیسته بانوان موفق در سه اجرای زنده از دیگر بخش‌های جذاب این رویداد خواهد بود. نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه و همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار خواهد شد.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  روایت پزشک مخصوص امام(ره) از نیم قرن طبابت در ایران + فیلم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *