0

نجات کارگر افغانستانی از چاه ۱۵متری

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: در ساعت 11:13 صبح امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن کارگر در چاه به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام می‌شود.

وی افزود: آتش‌نشانان سریعاً با امکانات کامل از سه ایستگاه به محل اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند که محل حادثه یک پروژه ساختمانی نیمه‌کاره است که در حیاط این پروژه یک چاه 15متری وجود دارد.

ملکی بیان کرد: این کارگر که یک جوان 25ساله اهل کشور افغانستان است در عمق 5متری چاه گرفتار شده بود و به‌دلیل ریزش دیواره‌های چاه و نخاله‌های ساختمانی امکان خارج شدن از آن را نداشت.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان سریعاً با به‌کارگیری مهارت‌های تخصصی بدون اینکه این کارگر به پایین‌تر از آن محل سقوط کند نخاله‌های ساختمانی و آوار را از چاه خارج کرده و این کارگر را نجات و تحویل عوامل اورژانس داده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: مأموریت آتش‌نشانان در ساعت 15:07 به پایان رسید و دلیل اینکه این کارگر با کمترین صدمات از چاه خارج شد اطلاع‌رسانی سریع به آتش‌نشانی و انجام نکات ایمنی ذکرشده از مأموران آتش‌نشان بوده است.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم+

بخوانید  سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *