0

نجات جان مصدوم سوختگی ۱۷ ساله با اورژانس هوایی + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمداسماعیل توکلی؛ رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در ساعت 16:18 تاریخ 19 اسفندماه، سوپروایزر بیمارستان شهید مفتح ورامین با اورژانس استان تهران تماس گرفته و درخواست کمک برای یک بیمار 17 ساله با سوختگی 70 درصد درجه سه کرد که بر اثر انفجار مواد محترقه دچار آسیب شده بود.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این درخواست، اورژانس هوایی استان تهران به پرواز درآمده و در ساعت 16:22 در پد بیمارستان مفتح بر زمین نشست. کارشناسان اورژانس هوایی بلافاصله بر بالین مصدوم حاضر شده و پس از ارزیابی اولیه، وی را به بالگرد منتقل کردند.

وی ادامه داد: با توجه به شدت سوختگی و اختلال هوشیاری بیمار، کارشناسان اورژانس هوایی در طول مسیر اقدامات تخصصی لازم، از جمله حمایت تنفسی، را برای وی انجام دادند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: بالگرد اورژانس هوایی در ساعت 17 در پد شهری شهرک ولیعصر (نزدیکترین محل فرود بالگرد به بیمارستان شهدای یافت آباد) به زمین نشست و مصدوم با آمبولانس ساعت 17:10 به بیمارستان شهدای یافت آباد تحویل داده شد. این عملیات نفس‌گیر، بار دیگر نشان‌دهنده نقش حیاتی اورژانس هوایی در نجات جان انسان‌ها است.

وزارت بهداشت , بهداشت و درمان , اورژانس , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان , اورژانس , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان , اورژانس , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان , اورژانس ,

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  درمان سرفه و گلودرد آنفلوآنزا با روش‌های طب سنتی + طرز تهیه دمنوش‌های ضدسرفه
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *