0

مرگ زن جوان پس از به دنیا آوردن نوزادش با رحم اجاره‌ای/ اعلام “قصور پزشکی” از سوی خانواده متوفی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح روز چهارشنبه بیست و دوم شهریور ماه امسال، ماموران کلانتری 115 رازی مرگ مشکوک زن جوانی را در بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های مرکز تهران به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امورجنایی، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قاضی جنایی راهی سردخانه مرکز درمانی موردنظر شدند و جسد زن 23 ساله‌ای را مشاهده کردند که فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، دختر جوان که رحم خود را اجاره داده بوده برای به دنیا آوردن نوزادش به یک زایشگاه فوق تخصصی در غرب تهران مراجعه کرده اما پس از ترخیص حالش بد شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، متوفی پس از وخامت حال جسمانی‌اش به اورژانس بیمارستان منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده است که در ادامه خانواده‌ وی به‌خاطر این حادثه شکایت خود را تحت عنوان “قصور پزشکی” از کادر پزشکی زایشگاه فوق تخصصی در غرب تهران مطرح کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی وحید ناصری از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه 26 (جرائم پزشکی) ارجاع داده شد.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  "عوارض آلایندگی" باید در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار بگیرد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *