0

ضریب سختی کار نیروهای اورژانس افزایش یافت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر میعادفر با بیان اینکه حداکثر ضریب سختی کار فوریت‌های پزشکی در گذشته، یک هزار و 500 امتیاز بود، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت نیروهای اورژانس در سطح شهر، جاده و همچنین بحران‌ها، سازمان اورژانس کشور به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و اداره کل منابع انسانی پیشنهاد بازنگری ضریب سختی کار را ارائه کرد.

وی افزود: پس از انجام بازدیدهای میدانی و کارسنجی، تصمیم به ارتقای امتیاز ضریب سختی کار از یک هزار و 500 به سه هزار امتیاز گرفته شد که خوشبختانه در هیات امنای نیماد این پیشنهاد مطرح و برای نیروهای عملیاتی اورژانس تهران، تصویب شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: افزایش امتیاز ضریب سختی کار برای نیروهای اورژانس سایر استانها نیز در دستور کار مشترک هیات های امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گرفته و تصویب خواهد شد.

میعادفر تصریح کرد: همکاران ما در دیسپچ و مراکز ارتباطات اورژانس، قبلا ضریب سختی کار نداشتند که یک هزار و 500 امتیاز برای این نیروها در نظر گرفته شده تا همکاران ما در مراکز ارتباط که تریاژ تلفنی می‌کنند نیز از این ضریب سختی کار بهره مند شوند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

بخوانید  موفقیت ۹۵ درصدی پروژه ژن‌درمانی در ایران
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *