0

زمان انتشار کارت شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

زمان انتشار کارت شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

زمان انتشار کارت شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

باشگاه خبرنگاران جوان :

آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۹ اسفند در ۲۰ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ آغاز و در‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهند شد؛ پس همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

اتصال (لینک) مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب – چنانچه مغایرتی در مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده شد، لازم است به شرح زیر اقدام شود:

۱ ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۸، ۷، ۹، ۱۲، ۱۱، ۱۵ و ۱۷ کارت شرکت در آزمون مشاهده کردید، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۸ اسفند منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و برای اصلاح موارد اقدام کنید.

بخوانید  بی توجهی به نیازهای جامعه پزشکی آن ها را درگیر مسائل حاشیه ای و اقتصادی می کند

۲ ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی، با چهره شما مغایرت داشت و یا دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر و واضح نبودن عکس بود لازم است شخصاً با همراه داشتن دو قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنید. در غیر این صورت اگر با کارت دارای عکس اشتباه در جلسه آزمون حاضر شوید به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با شما رفتار خواهد شد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، ارائه شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و برای مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

ج – آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره ۲ ذیل) مراجعه و برای اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان
برچسب‌ها:

نظرات کاربران