0

رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان: فتح قله ها با مقاومت امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ هم‌زمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران باوفای ایشان، مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی سراسر کشور در حضور رهبر انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به ایراد سخنرانی پرداخته و پس از آن میثم مطیعی به مرثیه سرایی و مداحی پرداخت.

* اگر مقاومت کردید آن وقت قله را فتح خواهید کرد

در پایان عزاداری هیئت‌های دانشجویی، رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان فرمودند:

– این راه شما، اراده است. باید با اراده حرکت کرد. با تصمیم باید حرکت کرد. جاذبه‌ها برای زاویه ایجاد کردن از این صراط مستقیم کم نیست. همیشه بوده این زاویه‌ها امروز بیشتر از همیشه است.

– اراده‌ی قوی لازم است تا در مقابل این جاذبه‌های شیطانی بتوانید مقاومت کنید. اگر مقاومت کردید آن وقت قله را فتح خواهید کرد. کاری که از بعد از زمان رسول خدا تا امروز انجام نگرفت. قله‌ی حاکمیت دین خدا، حاکمیت حق، حاکمیت عدل، قله‌ی رسیدن به مقصود و غرض از خلقت انسانی که عبارت باشد از تکامل انسان، کمال بشری به این قله خواهید رسید. این کار، کار شماست.

– شما جوانهای امروز می‌توانید مایه‌ی امید باشید، مایه‌ی امیدید. بحث می‌توانید نیست. مایه‌ی امیدید. امروز هر کدام از شما یک مشعل نورانی می‌توانید باشید بر سر راه پیرامون خودتان و محیط پیرامونی خودتان. سعی کنید این را نگه دارید. تلاش کنید در این راه استقامت بورزید. فاستقم کما امرت و من تاب معک. استقامت مهم است.

بخوانید  بیش از ۱۸۰۰ عضو هیات علمی در وزارت بهداشت جذب می‌شوند

.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *