0

حضور ۱۶ هزار دانشجو در ایران که در راستای اهداف حوزه مقاومت گام برمی دارند

حضور ۱۶ هزار دانشجو در ایران که در راستای اهداف حوزه مقاومت گام برمی دارند

حضور ۱۶ هزار دانشجو در ایران که در راستای اهداف حوزه مقاومت گام برمی دارند

باشگاه خبرنگاران جوان :
دکتر محمدحسین نیک نام در این دیدار که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، با بیان این که کشور لبنان جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی ایران دارد، گفت: امیدواریم همکاری‌های دو کشور به ویژه با دانشگاه اسلامی لبنان، گسترش یابند.
وی با اشاره به تایید گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل از آثار مخرب تحریم‌ها علیه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است موفقیت‌های بزرگی را در حوزه علوم پزشکی در منطقه و دنیا کسب کند. در راستای تقویت ارتباطات بین المللی، وزارت بهداشت آمادگی کمک به همکاری بیشتر دانشگاه اسلامی لبنان با دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران را دارد.
دکتر القیس، رئیس دانشگاه اسلامی لبنان نیز با اشاره به تاریخچه این دانشگاه گفت: دانشگاه اسلامی لبنان توسط امام موسی صدر بنیانگذاری شده و یک دانشگاه جامع شیعی است که در سیاست‌های خود همواره از راهنمایی‌های حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بهره می‌برد.
او گفت: این دانشگاه ۱۶ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف از جمله رشته‌های علوم پزشکی دارد که در راستای اهداف حوزه مقاومت گام برمی دارند. حوزه مقاومت دو بُعد اصلی دارد که یک بعد آن نظامی و بعد دیگر، علمی و دانشگاهی است.
رئیس دانشگاه اسلامی لبنان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، پدر حوزه مقاومت در سراسر جهان بوده و علی رغم تحریم‌های ظالمانه، اما دانشگاه‌های ایران در منطقه پیشرو هستند. در دانشگاه اسلامی لبنان علاقه مندی زیادی به گسترش همکاری با دانشگاه‌های ایران، به ویژه در حوزه علوم پزشکی داریم که امیدواریم با همراهی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران، این همکاری‌ها تقویت شود. باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

بخوانید  جزئیات تعهدات بیمه سلامت در حوزه سوختگی

برچسب‌ها:

نظرات کاربران