0

جامعه پزشکی برای تسکین آلام هموطنان کوتاهی نمی‌کند

رئیس شورای عالی  نظام پزشکی در مجمع عمومی عادی سالیانه این سازمان با اشاره به این که سال سختی بر همه ما و کشورمان سپری شد؛ گفت: بر همه ما لازم است تا هر آن‌چه از دستمان برمی آید برای تسکین آلام هموطنان و هم ‌نوعان خود انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی دکتر منصور جعفری نمین در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه نظام پزشکی با بیان این که نمایندگان سازمان‌های نظام پزشکی سراسر کشور با حضور خود ، اساسی ترین رکن سازمان نظام پزشکی کشور را برپا نموده اند؛ اظهار کرد: سال سختی بر همه ما و میهن‌مان سپری شد و بر خود لازم می‌دانم ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان  و به خصوص همکارانی که به هر دلیلی در وقایع اخیر متحمل سختی و بی مهری شده اند ، آرزو کنیم که روزهای روشن و پربار همراه با صلح و آرامش در پیش‌رو  داشته باشیم.

وی با بیان این که همچنین لازم است مراتب تاسف و هم‌دردی خود و شورای عالی را نسبت به آسیب دیدگان زلزله پیش آمده در خوی و همین‌طور فاجعه بزرگ زلزله کشور همسایه ابراز کنم ، افزود: قطعا مردم و به خصوص همکاران ما در این نقاط روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذارند و بر همه ما لازم است که هر آن‌چه از دستمان بر می آید برای تسکین آلام هموطنان و هم‌نوعان خود انجام دهیم.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی  با بیان این که گزارشی مکتوب حاوی مصوبات و مذاکرات جلسات شورای عالی آماده شده است که در اختیار اعضای مجمع قرار خواهد گرفت ؛ ادامه داد:شورای عالی سازمان نظام پزشکی رکنی جهت نظارت بر اجرا و سیاست‌گذاری برای سازمان است و تصمیمات آن با سازوکار مشخص و اخذ نظر جمعی و رای گیری در جلسه رسمی انجام می شود.

جعفری نمین خاطرنشان کرد: همواره مواظب بودیم ، چه بنده به عنوان رئیس شورای عالی و چه سایر اعضای هیئت رِئیسه ، هرکدام  به معنای واقعی کلمه فقط یک رای داشته باشیم و حقوق و نظر و رای اعضای شورا ، رعایت و تضمین شده باشد.

وی اذعان کرد: امروز در جمع همکاران و اعضای مجمع عمومی سازمان با سرافرازی اعلام می کنم که تمام تصمیمات و مصوبات شورای عالی با در نظر گرفتن نظرات کارشناسی و حاصل سیر روند قانونی ، بحث و تضارب آراء در جلسات رسمی و در نهایت تصویب با رای اکثریت اعضا بوده است.

منبع : سایت نظام پزشکی کل کشور

بخوانید  جزئیات جدید "قطع دست کودک ۹ ساله" در پله‌برقی منطقه ۱۶ تهران + فیلم

نظرات کاربران