0

تفاهم نامه میان سازمان نظام پزشکی و بانک شهر به امضا رسید.

تفاهمنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و بانک شهر به امضا رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکترمحمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی با دکتر سیدمحمدمهدی احمدی و با پیگیری های صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی، طی مراسمی تفاهمنامه همکاری میان بانک شهر و سازمان نظام پزشکی را که با حضور جمعی از مدیران ارشد دو سازمان برگزار گردید امضا نمودند.

در ابتدا دکتر رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی در سخنانی با اشاره به اینکه بانک شهر؛ بانکی خوشنام در میان افکار عمومی جامعه است، گفت: این بانک شناخت کافی از نیازهای بانکی شهروندان را دارد.
رئیس زاده با بیان اینکه بیش از 350 هزار نفر عضو سازمان نظام پزشکی کشور هستند، افزود: جامعه پزشکی کشور پس از انقلاب اسلامی موفقیت های چشمگیری در تمامی حوزه های درمان داشته و امروز در دنیا خوشنام است.
رئیس زاده با اشاره به اعتماد بالای هموطنان به پزشکان داخلی، ادامه داد: تقویت حوزه درمان برای کشور و سلامت هموطنان بسیار مهم است؛ در همین راستا حمایت همه جانبه از جامعه پزشکی را به عنوان سرمایه اجتماعی عظیم با همراهی شبکه بانکی دنبال می کنیم.

در ادامه دکتر احمدی مدیر عامل بانک شهر عنوان کرد: کمک به جامعه پزشکی و مدافعان سلامت را وظیفه خود می دانیم.
دکتر احمدی با بیان اینکه امروز یک رابطه پایدار میان بانک شهر و جامعه پزشکی شکل گرفته است، تصریح کرد: با اجرایی شدن تمامی ابعاد این تفاهمنامه، پزشکان می تواند ضمن برخورداری از برترین خدمات بانکی در حوزه های مختلف دغدغه ای برای خرید، نوسازی و تجهیز مطب و … نداشته باشد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه وجود پزشکان توانمند، متعهد و خوشنام از بزرگترین ثروت های ایران اسلامی است، افزود: یکی از مهم ترین اولویت ها و اهداف بانک شهر حمایت از فعالیت های اقتصادی و بخش های اثرگذار جامعه است و در این راستا بانک اقدام به طراحی بسته اعتباری اعطای تسهیلات به جامعه پزشکی کرده است.

بخوانید  جماعتی: کرونا فراموش شده، اما تمام نشده است

دکتر احمدی با بیان اینکه تسهیلات مناسب و قابل توجهی را برای پزشکان شاغل در تهران و شهرستان ها به خصوص در حوزه خرید و تجهیز مطب و همچنین خرید ملزومات پزشکی در نظرگرفته ایم، عنوان کرد: دانشجویان جامعه پزشکی نیز می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده برای ایشان برخوردار شوند.
مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان ساخت: سازمان نظام پزشکی کشور می تواند برای تقویت زیرساخت های حوزه درمان، گردشگری سلامت و بهره مندی از بروزترین تجهیزات پزشکی از ظرفیت های بانک شهر استفاده کند.

منبع : سایت نظام پزشکی کل کشور/

نظرات کاربران