0

بیمارستان‌های دارای IPD به شرط تبلیغ برای نمایشگاه گردشگری از مالیاف معاف می‌شوند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علی‌اصغر شالبافیان در وبینار با مدیران کل و معاونین گردشگری استان‌های کشور با موضوع هماهنگی برای حضور و مشارکت در برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران که در بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار خواهد شد، به ادارات کل استانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های شرکت‌کننده در این رویداد مهم صنعت گردشگری کشور تأکید کرد که نمایشگاه امسال علی‌رغم استان محور بودن کاملاً تخصصی است و نیاز است هر استان با فعال کردن تمامی ظرفیت‌های فرابخشی و به مشارکت گرفتن فعالان بخش خصوصی مربوطه از زمینه مساعد فراهم شده بهره‌مند شوند.

معاون گردشگری ادامه داد: برای معرفی داشته‌های متنوع استانی نیاز است رویکرد و نوع تبلیغات سنتی صرف تغییر یابد و به سمت جلوه متفاوت فناوری در تولید محتوای استانی حرکت کنیم. بر این اساس استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی و همکاری با فعالین متخصص کارآمد از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری در اولویت امور جاری قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به در نظر گرفتن 2 هزار متر زمین با تسهیلات ویژه به ارزش 600 هزار یورو به کشورهای هدف بیان کرد: برنامه‌ریزی به منظور برگزاری نشست‌های B2B با کشورهای خارجی شرکت‌کننده، بهره‌مندی از ظرفیت خواهر‌خواندگی میان شهرها، نمایش ظرفیت‌های شهرهای جهانی و به مشارکت گرفتن توانمندی بخش خصوصی داخلی برای دعوت فعالان شاخص و مؤثر دیگر کشورها نیز از جمله سایر اولویت‌های کاری استان‌ها به شمار می‌آید.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین تلاش شود در انعکاس ظرفیت‌های متنوع و محصولات گردشگری مختلف استانی به شکلی متفاوت و ملموس به انواع گردشگری موضوعی از جمله گردشگری خوراک، کشاورزی و طبیعت‌گردی توجه شود.

بخوانید  هیچ سؤال امتحان نهایی لو نرفته است!

معاون گردشگری همچنین با تأکید بر امکان معافیت مالیاتی ویژه متقاضیان پیشگام در امر تبلیغات گردشگری خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های استانی که دارای مجوز IPD برای میزبانی از گردشگران سلامت هستند نیز می‌توانند با مشارکت در امر تبلیغات نمایشگاه از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *