0

بیماران اوتیسمی کد دریافت خدمت از اورژانس گرفتند

رئیس سازمان اورژانس:

رئیس سازمان اورژانس از تخصیص و ابلاغ کد ویژه سه رقمی برای مددخواهان طیف اوتیسم خبر داد و گفت: استفاده از این کد موجب افزایش سرعت و دقت خدمت‌رسانی به این افراد خواهد شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی، از تدوین و ابلاغ دستورالعمل تخصصی خدمت‌رسانی به افراد طیف اوتیسم به همه مراکز اورژانس در سراسر کشور خبر داد.

میعادفر ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به افراد طیف اوتیسم بر ادامه روند سیاست‌های سازمان برای حمایت از این افراد تأکید کرد.

او با اشاره به اهمیت امر آموزش در ارتقای کیفیت خدمات اورژانس، از برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۱۱ هزار نفر از نیروهای عملیاتی اورژانس از یک طرف و تهیه جزوه‌های آموزش الکترونیک برای آشنایی خانواده‌های افراد طیف اوتیسم از نحوه دریافت خدمات اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

میعادفر همچنین از تخصیص و ابلاغ کد ویژه سه رقمی برای مددخواهان طیف اوتیسم خبر داد و اضافه کرد: استفاده از این کد موجب افزایش سرعت و دقت خدمت‌رسانی به این افراد خواهد شد.

تلاش‌ها و همکاری سازمان اورژانس کشور با انجمن اوتیسم ایران مورد قدردانی وزیر بهداشت و مسئولان انجمن اتیسم قرار گرفته است.

 

بخوانید  نشانه‌های اوتیسم میان دختران و پسران متفاوت است
برچسب‌ها:

نظرات کاربران