0

برگزاری آزمون‌های جامع علوم پایه توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی

باشگاه خبرنگاران جوان :
بابک ثابت گفت: مسئولیت برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به دانشگاه علوم پزشکی ایران و آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی به مدیریت دانشگاه علوم پزشکی زنجان واگذار شد.
وی با بیان این نکته که قریب ۳۵ سال از برگزاری اولین آزمون‌های جامع کشوری در مقطع پزشکی عمومی می‌گذرد، افزود: گسترش دانشکده‌های پزشکی، افزایش توانمندی این دانشکده‌ها با جذب اعضای هیات علمی و دریافت گواهینامه اعتبار بخشی برنامه آموزشی پزشکی عمومی بر اساس استاندار‌های بین المللی شرایطی را پیش رو گذاشت تا برنامه واگذاری آزمون‌های جامع به کلان مناطق منتخب و نظارت جامع دبیرخانه آموزش پزشکی عمومی مطرح شود.
 ثابت اظهار داشت: در این راستا آزمون میان دوره پیش کارورزی به دانشگاه علوم پزشکی ایران واگذار شد تا با مشارکت دانشگاه‌های کشور در ۲۴ آذر، آزمون میان دوره را به صورت الکترونیک در مراکز جامع آزمون دانشگاه‌ها برگزار کند.
دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی گفت: آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی در اسفند  ۱۴۰۱ به کلان مناطق ۶ و به مدیریت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و آزمون پیش کارورزی اسفند به کلان منطقه ۱۰ و به مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تهران واگذار شد. باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

بخوانید  پزشکان در قله مردم‎‌داری هستند و به عشق وطن، خدمت می‎‌کنند
برچسب‌ها:

نظرات کاربران