0

بررسی نقاط آسیب‌پذیر بیمارستان‌ها

زالی تاکید کرد؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر ضرورت بین‌المللی سازی بیمارستان‌های دانشگاه، ارتباط مستمر و استفاده از راهکارهای معاونت بین‌الملل را برای تقویت این حوزه خواستار شد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زالی، درجلسه رؤسای بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به اینکه کشور در شرایط سخت تخصیص بودجه‌ای قرار دارد، برقراری تعامل بیشتر رؤسای بیمارستان‌ها و استفاده از راهکار‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع با هدف مدیریت بهینه منابع را خواستار شد.

وی با اشاره به پیچیدگی‌های مربوط به اداره بیمارستان‌ها، آسیب‌شناسی به موقع و رسیدن به زبان مشترک بین ستاد و محیط را راهکار مناسبی برای رفع چالش‌ها عنوان کرد.

زالی به عملکرد درخشان مجموعه بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در بررسی‌های دوره‌ای اعتبار بخشی اشاره کرد و حفظ این جایگاه را خواستار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اعتباربخشی بیمارستانی را فرآیندی مستمر و پیوسته عنوان کرد و افزود: باید نقاط آسیب‌پذیر بیمارستان‌هایی که امتیاز‌های کمتری در اعتبار بخشی دارند، بررسی شود.

ضرورت بین‌المللی سازی بیمارستان‌ها و ارتباط مستمر با معاونت بین‌الملل بخشی از سخنان زالی را به خود اختصاص داد.

جذب و تأمین نیروی انسانی، اجرای بی‌کم و کاست مصوبات شورای اقامه نماز در بیمارستان‌های دانشگاه و تقویت زیرساخت‌های بیمارستان‌ها از جمله مواردی بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به آن اشاره کرد.

بخوانید  پیشنهاد تعطیلی وزارت بهداشت برای شهرهای بالای ۴۰ درجه
برچسب‌ها:

نظرات کاربران