0

باغ بودن یا نبودن سه پلاک ثبتی در تهران بررسی شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با بررسی سه پلاک ثبتی درباره باغ بودن یا نبودن نهایتا با باغ بودن دو پلاک ثبتی موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف درباره باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۳۷.۱۸۴۲۶.۵، ۳۷.۷۴۳۶.۴ و ۳۷.۷۴۳۵.۱ اشاره کرد و افزود: این پلاک ثبتی‌ها به مساحت ۳۵۶۶ متر مربع در منطقه ۴ واقع شده و در سال ۸۸ شورای اسلامی شهر تهران رأی به باغ بودن این پلاک ثبتی داده است که بعدا در دیوان مورد اعتراض قرار گرفته است. حد نصاب درختان لازم در این پلاک ثبتی ۱۶۶ اصله است که بیشترین تعداد درختان گزارش شده ۱۱۸ اصله است. در سند مالکیت آن نیز هر سه قطعه زمین یک زمین عنوان شده است. بر همین اساس و با توجه به تصاویر هوایی سال ۸۶ که پوششی از درختان در این زمین مشاهده شده کمیسیون شهرسازی هر سه قطعه زمین را باغ اعلام کرده است.

اعضای شورای شهر تهران پس از بحث و بررسی نهایتا پلاک ثبتی ۳۷.۷۴۳۵.۱ را با اکثریت آراء غیر باغ اعلام کردند و دو پلاک ثبتی دیگر را با اکثریت آراء طبق نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین، باغ اعلام کردند.

بخوانید  فوت یک بیمار و شناسایی ۳ مبتلای جدید کرونا در کشور
برچسب‌ها:

نظرات کاربران