0

ایران برای کمک به زلزله‌زدگان مراکش اعلام آمادگی کرد

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتای مراکشی خود، از آمادگی هلال‌احمر ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی برای کمک به عملیات بشردوستانه خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتای مراکشی خود، از آمادگی هلال‌احمر ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی برای کمک به عملیات بشردوستانه خبر داد.

متن پیام پیرحسین کولیوند خطاب به کادور خاربوچ نایب‌رئیس جمعیت هلال‌احمر مراکش به شرح زیر است:

جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت هلال‌احمر مراکش ابلاغ می‌نماید.

با غم و اندوه فراوان، از وقوع زلزله شدیدی در ۷۷ کیلومتری شهر مراکش واقع در جنوب غربی آن کشور مطلع شدیم که متأسفانه منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران هلال‌احمر مراکش و زلزله‌زدگان اعلام نموده و به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، تسلیت میگوییم.

جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت اعزام تیم‌های امدادی و درمانی برای کمک به عملیات بشردوستانه در مراکش اعلام می‌دارد.

بخوانید  کمیسیون کارشناسی مرکزی اخلاق پزشکی آغاز به کار کرد
برچسب‌ها:

نظرات کاربران