0

امضای میثاق نامه دبیران بورد‌های فوق تخصصی علوم پزشکی وزارت بهداشت

امضای میثاق نامه دبیران بورد‌های فوق تخصصی علوم پزشکی وزارت بهداشت

امضای میثاق نامه دبیران بورد‌های فوق تخصصی علوم پزشکی وزارت بهداشت

باشگاه خبرنگاران جوان :
جلسه هم اندیشی دبیران بورد‌های فوق تخصصی با حضور دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، روز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد.
در این نشست، مشکلات و مسائل گروه‌های مختلف فوق تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه، ضمن آشنایی با سیاست‌های جدید وزارت بهداشت در حوزه گروه های فوق تخصصی و نحوه برگزاری آزمون ها، مسائل حوزه ارزشیابی و اعتباربخشی آموزشی و مشکلات در خصوص کاهش استقبال دستیاران از رشته‌های فوق تخصصی تحلیل شد.
همچنین در مورد روش‌های ارتقای انگیزه برای شرکت در این دوره‌ها و افزایش کیفیت دوره ها، تبادل نظر شد.
در پایان، میثاق نامه‌ای به رسم نمادین و برای نشان دادن تعهد دبیران بورد‌های فوق تخصصی و پذیرش این مسئولیت خطیر به امضاء رسید.
در این نشست مقرر شد تا جلسه هم اندیشی و تبادل افکار با حضور وزیر بهداشت و دبیران بورد‌های فوق تخصصی برگزار شود.
متن میثاق نامه به شرح زیر است:
حمد و سپاس شایسته خداوند پاک و منزهی است که هدایت کننده و بصیر بر اعمال بندگان خود است. با استعانت از ساحت کبریایی او که عدالت و حق مطلق است، با افتخار بر پیمان خود در صیانت از حقوق جامعه علمی و فرهیخته کشور، دستیاران و فراگیران و در نهایت مردم فهیم و ایثارگر تاکید می‌کنیم و حداکثر مساعی خود را در کنار سایر استادان و همکاران در جهت نیل به جایگاه والای علمی و معنوی کشور، به ویژه در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است به کار بندیم.
از پروردگار قادر متعال مسئلت داریم که همچون گذشته در این راه خطیر و ارزشمند ما را در همگامی با سیاست‌های اصلی نظام سلامت و آموزش وزارت متبوع موفق و سربلند دارد. باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

بخوانید  سالمندان در معرض خطر گرمازده شدن/ توصیه‌هایی برای حفظ سلامت در فصل گرما

برچسب‌ها:

نظرات کاربران