0

اعلام آمادگی ایران برای ارسال کمک پزشکی به ساکنان غزه

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها که ساکنان مظلوم غزه نیاز به امداد داشته باشند، اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت در حاشیه بیستمین جلسه قرارگاه سلامت خانواده و جوانی جمعیت، گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها که ساکنان مظلوم غزه نیاز به امداد داشته باشند، اعلام آمادگی می‌کند.

او افزود: با توجه به اینکه سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های بین‌المللی مسئول ایجاد کریدورهای رفت‌وآمد به منطقه غزه هستند، ایران از نظر اعزام پزشک و ارائه تمام خدمات و نیازهای بهداشتی و دارویی به ساکنان غزه اعلام آمادگی کرده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت یادآور شد: در آخرین اجلاس منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی (منطقه امرو) در مصر که هفته گذشته برگزار شد نیز هیئت ایرانی به سرپرستی وزیر بهداشت، در خصوص جنایاتی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی در غزه اتفاق افتاده است واکنش نشان داد.

او با اشاره به اینکه سازمان بهداشت جهانی بر آثار منفی تحریم‌ها بر سلامت ملت‌ها تأکید کرده است، گفت: در هفتادمین اجلاس منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی (منطقه امرو) رسیدگی به تحریم‌ها در خصوص وضعیت فلسطین و منطقه غزه مورد تأکید بیشتری قرار گرفت.

بخوانید  آمار کرونا در ایران| فوت ۷ نفر در شبانه‌روز گذشته
برچسب‌ها:

نظرات کاربران