0

اعطای نشان حامی سلامت از سوی مجمع خیرین سلامت به وزیر بهداشت

دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت کشور با حضور وزیر بهداشت، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و جمعی از خیرین سلامت آغاز و نشان حامی سلامت و لوح چهره ماندگار عرصه سلامت به وزیر بهداشت اهدا شد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت با تقدیر از خدمات خیرین سلامت در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی کشور، گفت: جا دارد از وزارت بهداشت به دلیل همراهی با خیرین نیک‌اندیش حوزه سلامت که به قول رئیس‌جمهور، شرکای راهبردی دولت هستند، تقدیر کنیم.

وی افزود: برخی از خیرین سلامت، تمایلی به ذکر نامشان ندارند و گمنام مانده‌اند در حالی که باید از امور خیر و مشارکت اجتماعی در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت، بیشتر در جامعه گفته شود تا دیگران نیز برای امور خیر، تشویق شوند.

در این همایش سه روزه، ۵۰۰ نفر از خیرین سلامت از داخل و خارج از کشور حضور دارند. اولین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت کشور، سال ۱۳۹۳ برگزار شده بود.

در این مراسم علاوه بر خیرین سلامت، جمعی از مدیران وزارت بهداشت، رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهردار مشهد مقدس نیز حضور داشتند.

بخوانید  وجود ۱۲۰۰ گیاه دارویی در ایران/ رتبه چهارم کشور در تولید علم طب سنتی
برچسب‌ها:

نظرات کاربران