0

اعزام ۲۴۰۰۹ کارشناس پرستاری به سراسر کشور در سال ۱۴۰۰

اعزام ۲۴۰۰۹ کارشناس پرستاری به سراسر کشور در سال ۱۴۰۰

اعزام ۲۴۰۰۹ کارشناس پرستاری به سراسر کشور در سال ۱۴۰۰

باشگاه خبرنگاران جوان :

امید فتحی زاده گفت: در جریان توزیع و معرفی مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، ۵۳۲۵ پزشک عمومی، ۱۷۴۳ دندان پزشک، ۱۲۵۷ دکترای داروسازی،   ۲۴۰۰۹ کارشناس پرستاری، ۵۳۲۲ کارشناس مامایی و ۲۳۱۹ کارشناس فوریت‌های پزشکی به سراسر کشور به خصوص مناطق کم برخوردار در سال ۱۴۰۰ اعزام شده اند.

با اعلام رئیس اداره طرح وزارت بهداشت اعزام غیرمتمرکز و معرفی فارغ التحصیلان پرستاری و پیراپزشکی، ثبت نام و توزیع پیام آوران بهداشت مشمول خدمت نظام وظیفه و سیاست‌گذاری امکان تداوم خدمت گروه پرستاری مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان از جمله اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ در راستای توزیع نیرو در سراسر کشور است.

او گفت: در اعزام مستقیم پزشکان و دندانپزشکان به صورت مداوم با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و حوزه معاونت بهداشت و معاونت درمان وزارت متبوع با توجه به شرایط بحرانی ناشی از پاندمی کرونا  و نیاز کاملا ضروری مناطق درگیر، اقدامات خوبی انجام شده است.

در سال ۱۴۰۰  در قالب طرح توزیع و معرفی پیام آوران بهداشت مشمولین نظام وظیفه ۵۸ پزشک عمومی، ۶ دندان پزشک، ۷۷ کارشناس پرستاری، ۱۵۵ کارشناس فوریت‌های پزشکی در سراسر کشور توزیع شده اند. ارائه معرفی نامه جهت صدور مجوز کار ۸۷  نفر و تمدید مجوز کار ۱۳۵  نفر اتباع خارجی مقیم ایران نیز صادر شده است.


بیشتر بخوانید

  • ۶۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال مبتلا به اضافه وزن هستند

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان
بخوانید  آمار کرونا در ایران| فوت ۳ نفر در شبانه‌روز گذشته

نظرات کاربران